Nyt jotain "Äksönii" !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lovanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lovanna

Jäsen
19.11.2011
488
0
16
Nyt jotain "äksönii" tänne ja heti,
kun ei uni tuu,
ei väsytä,
eikä mitään ideoita mitä tekisin... ?
:whistle:

Flunssaa pukkaa ja olohan on juuri sitä taasen..
Lääkitys tuplattu ja hiphurraa taas, kohta saadaan kortisoni vaikuttamaan ja kaikki haitat mukaan.. ai, että mä vihaan tätä!! :kieh:

Huomenna onneksi vp, joten ei tästä valvomisesta haittaa ole!

Olen jo katsonut netistä satuhäät, kakolan..
mitä seuraavaksi? :snotty:

Viimeksi muokattu:
Mulla on vähän samanlainen ongelma. Kauheesti pohdin sellasta et kävisinkö tupakalla vai olisinko käymättä, tässä oon kuitenkin ollu poltamatta jo huimat 33 tuntia :laugh:

Mul on tylsää. |O En oo opettanu vrs:ää, eli höpinäkumppaniani vielä yhtä pahaksi valvojaksi. :D Ehkä hyvä niin, se sanoi jo olevansa huono vaimo, kun juttelee niin paljon mun kanssa koneella nykyään. :D

No alunperin ei ollut tarkoitus mut sitten kun huomasin etten oo röökillä käyny yli vuorokauteen niin aloin harkita et jos koittaiski lopettaa sit samantien :D

No hyvinhän tuo on jo sujunut.. vai onko? ;)
Jatkahan samaa tahtia ja jätä se tupakka vaan pois, jos tosin vaan onnistuu..
Helppo on toisten näin sanoa... :whistle:

Minä lopetin tupakanpolton 4vuotta sitten, kun sairastelin paljon ja se vaan jäi.. ei tehny yhtään pahaa.. ei mitään .. kummastelin ja ihmettelin, mutta varmasti vaikutti sairastelu siihen!
En tosin valita! :D

Tosin myönnän tämän, että juopotellessa poltan! :saint:

Hmmmm... Miksi tuo on, kun ei sano mulle mitään? :D
Jelppaas pikkasen? :whistle:

Comedy Central... Daily Show. Jon Stewart... Mitä siitä voi enempää sanoa. :D

February 20, 2012 - Alan Huffman and Michael Rejebian - The Daily Show With Jon Stewart - Full Episode Video | Comedy Central

Viihdyttävää, jaksaa huvittaa, naurattaa, hauskuuttaa. Nokkelaa komediaa, satiiria, ironiaa. Kritiikkiä tietysti kuuluu siltä osin, että liian moni kuulemma käyttää uutislähteenä Daily Showta. Kyselytulos :D

Comedy Central... Daily Show. Jon Stewart... Mitä siitä voi enempää sanoa. :D

February 20, 2012 - Alan Huffman and Michael Rejebian - The Daily Show With Jon Stewart - Full Episode Video | Comedy Central

Viihdyttävää, jaksaa huvittaa, naurattaa, hauskuuttaa. Nokkelaa komediaa, satiiria, ironiaa. Kritiikkiä tietysti kuuluu siltä osin, että liian moni kuulemma käyttää uutislähteenä Daily Showta. Kyselytulos :D

Kiitoksia selvennyksestä ja opinpahan taas uutta! :whistle:
Tämä Menee, ehkä liiankin hömpäksi nyt.. :D

On se kumma, kun uni on vieläkin kadoksissa, vaikka olokin on jo niin kipeä,
että luulisi jo senkin kaatavan petiin, mutta ei..

Mikään muu ei käy tässä tukalaksi, kuin hengitys..

..Luovutan kuitenkin nyt.. ja menen petiin..
Kasotaan, kuin käy! :D
Täälläkin tämä menee jo nyt itsepuheluksi,koska "Normaalit" ihmiset on jo nukkumassa, mutta eihän se haittaa! :D

Hyvää Yötä Ja Hyvää Huomenta! :heart: :wave:

Yhteistyössä