Nyt jo melkein naurattaa(lääkäristä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurmuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hurmuri

Vieras
Olin tuossa joku aika sitten pienessä onnettomuudessa jossa olin saanut vammoja pään ja kasvojen alueelle. Minut vietiin lanssilla sairaalaan jossa lääkäri hetken tuijotti yrmeänä shokista johtunutta paniikkikohtaustani ja tokaisi että lopeta nyt jo ja hengitä tavallisesti niin päästään eteenpäin. Ihanan ammattitaitoista :xmas:

[QUOTE="vieras";26083417]No ei tainnut paha shokki olla, kun puheet noin hyvin muistat! ja oikeasti, etkö rauhoittunutkin heti![/QUOTE]

Itseasiassa muistan aika tarkasti tapahtumat silloinkin kun käsivarteeni repesi valtava reikä ja nahka- ja rasvarihmoja roikkui irrallisena, ja väittäisin olleeni tuolloinkin suhteellisen shokissa. Mutta ei, en rauhoittunut.

Paniikkikohtauksessa jotkut pystyy muistamaan aivan kaiken, mutta ulosanti sitten ei toimi ollenkaan. Näin minulla kun muutaman paniikkikohtauksen olen saanut. Muistan kaikki mitä on sanottu, kaikki mitä ympärillä kuului yms, mutta en pystynyt sanomaan yhtään mitään ymmärrettävää.

[QUOTE="vieras";26083481]Niin oisko sen paniikissa pitänyt huutaa, että apua, sulla tulee verta, iik! SÄ KUOLET!!![/QUOTE]

Olisihan tämä tietenkin ollut vielä ammattitaidottomampaa, mutta löytyy sieltä ääripäiden välistä se oikeakin tapa käsitellä paniikkikohtauksen saanutta :)

Yhteistyössä