O
Ongelma!
Vieras
Minulla oli nuoruudessa suhde vahvasti väkivaltaisen miehen kanssa.
Tai oikeastaan minulla ei ollut silloin enää suhdetta vaan ekan lyönnin jälkeen jätin hänet. Mutta kun aloin seurustella uuden miehen kanssa niin mies muutaman kerran hyökkäsi kimppuuni ja sai aikaan aika pahat pelot ja traumatkin.
Nyt olen päässyt aika lailla asiasta yli
Aikaa on kuitenkin 10 vuotta. MUTTA, jostain syystä olen vähän vältellyt hänen kotikaupunkiaan. Käyn sillä kyllä silloin tällöin esim. ostoksilla ( ei ole lähin kaupunki meille, nyt kun minun kotikaupunkini on muuttunu ) mutta yöaikaan en siellä ole halunnut liikkua. Nyt huomenna olen menossa just tuohon kaupunkiin ja siellä on kesätapahtuma meneillään.
Ja jostain syystä mieltä painaa nyt ajatus siitä että mitä JOS joudunkin kohtaamaan hänet?
Menen tyttökaverini kanssa eli miesseuraa ei ole mukana.
Tiedän että pelko on turha ja tyhmä mutta en voi tälle tunteelle mitään. Jotenkin se jännittää kuitenkin.
Tai oikeastaan minulla ei ollut silloin enää suhdetta vaan ekan lyönnin jälkeen jätin hänet. Mutta kun aloin seurustella uuden miehen kanssa niin mies muutaman kerran hyökkäsi kimppuuni ja sai aikaan aika pahat pelot ja traumatkin.
Nyt olen päässyt aika lailla asiasta yli
Ja jostain syystä mieltä painaa nyt ajatus siitä että mitä JOS joudunkin kohtaamaan hänet?
Menen tyttökaverini kanssa eli miesseuraa ei ole mukana.
Tiedän että pelko on turha ja tyhmä mutta en voi tälle tunteelle mitään. Jotenkin se jännittää kuitenkin.