Nyt iski joulustressi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sagwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sagwa

Jäsen
31.05.2007
974
0
16
Voihan sanonko mikä :headwall: .

Tulin juuri 3 päivän työmatkalta, työpäivän jälkeen ajoin vielä 600 km kotiin. Ja mitä täällä olikaan vastassa??? Täällä on ilmeisesti räjähtänyt ydinpommi! Lasten kuraisia vaatteita löytyy koko matkalta eteisestä olkkariin. Pyykkejä, pestyjä ja likaisia, löytyy saman matkan verran. Tiskit tiskipöydällä, osassa ruuantähteet jäljellä. Pöytä notkuu tavaraa (lehtiä, roskia, mainoksia, cd-levyjä, erilaisia tietokonetarvikkeita yms), niin, että pettää kohta eikä siitä kyllä hyvällä tahdollakaan enää syö. Ruokailuvälineitä löytyi jopa pöydän alta. Loput likaiset pyykit on vain heitetty kodinhoitohuoneen ovesta sisään. Esikoinen on riisunut kuravaatteensa siellä. Hiekkaa riittämiin. Märät pyykit unohtuneet koriin. Tehtiin yhteen huoneeseen remppa ja miehen on pitänyt kunnostaa paikkoja (ollut kotona koko viikon ja tietysti lapset päiväkodissa). Ei ole oikein edennyt.

Ihan oikeasti nyt pääsee jo itku :'( . Kaikki jouluruoat tietty ostamatta ja pari joululahjaakin. Lahjat pitäisi myös sukulaisten kesken ehtiä vaihtamaan viikonlopun aikana.

Joulu tietty tulee, on täällä siistiä tai ei mutta oikeesti nyt ottaa päähän ihan järjettömästi. Miehen oli taas kiva odottaa, että minä tulen kotiin ja teen kaiken, koska jonkun on pakko. AAAAARRRGGHHHH |O ! Ja mies tietty kuorsaa tyytyväisenä, onhan päivä mukavasti pulkassa.

Ja valitanpahan tänne, etten herätä lapsiakin raivarillani |O !

Joulu stressi se on täälläkin :headwall: Itse tulin toissapäivänä 3.n päivän reissusta Turusta ja täälläkin odotti sekasotku vaikka olin siivonnut ennen lähtöä. Tänään kun tulin töistä iltasella, laitoin lapset nukkumaan ja rupesin siivoomaan. Nyt on enään wc ja sen saa mies kyllä siivota huomenna kun olen töissä tai joulu peruuntuu. :kieh:
Jouluruoka tarvikkeetkin on vielä kaupassa ,enkä kerkii sinne kun vasta sunnuntaina, joten stressiä pukkaa.
Mutta ei stressata. Kyllä se joulu vielä meille molemmille koittaa :hug:

Yhteistyössä