nyt iskee huoli lapsesta. päivystylseen on mentävä heti kun mies kotiutuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
kolme vuotias on ollut jo pitkään räkätaudissa, välissä oli mahatautikin. Kuume nousi muutama päivä sitten, ja kuumetta oli kolme päivää. eilen ajattelin jo parantuneen, kun ei ollut enää kuumetta, ja alkoi leikkimäänkin.

Eilen illalla nukahtikin jo 17.30 yöunille yhtäkkiä. Aamulla sitten heräsi 04.30 huutamaan ja valittelli janoa ja mahakipua. Ajattelin janon ja mahakivun johtuneen siitä, ettei ehtinyt edes syödä mitään ennen nukahtamistaan.

Tänään on ollut koko päivän itkuinen ja halunnut olla vain sylissä. nukkunutkin on tosi paljon, nukahti joskus ennen kymmentä, ja vasta vähän ennen kahta heräsi. Nyt nukkuu taas, on jo puoli tuntia nukkunut :(

Tosi kova huoli iski pienestä, koskaan ei edes kuume ole vetänyt noin väsähtäneeksi.

[QUOTE="vieras";26138007]Oletko antanut varmasti riittävästi juomista? Nestehukka voi väsyttää. Mehua, vettä, ihan mitä vaan suostuu juomaan.[/QUOTE]

tuntuu, että juo vähän väliä, aamullakin istui juomapullon kanssa kantsomassa lastenohjelmia.

[QUOTE="a.p";26138035]tuntuu, että juo vähän väliä, aamullakin istui juomapullon kanssa kantsomassa lastenohjelmia.[/QUOTE]

Pyydä tsekkaamaan verensokeri samalla.

Onko syönyt kuitenkin hyvin ja ennenkaikkea juonut?
Huoli on varmasti kova mutta välttämättä eivät vielä tänään päivystyksessä ota vastaan. Tämän sanominen perustuu mulla siihen että meillä pitää aina soittaa ennenkuin päivystykseen meinaa mennä, kertovat voiko odottaa kotona vai mennä näytille ja siinä tapauksessa saa noin ajan lääkärille ja voi odottaa rauhassa kotona.

on syönyt kaksi rinkeliä.
Mä olen sen verran sisuuntunut muutaman ikävän kokemuksen jäljiltä, ettei mua kovin helpolla käännytetä kotiin, löytyy puheenlahjoja ja vahvaa tahtoa ;)

Yhteistyössä