Nyt ihan tosi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermot!

Vieras
.. noi lehtipuhaltimet helv*****!!!!!! Lapsi nukkui päikkäreitä parvekkeella ja heräsi kun talkkari tuli puhaltimen kanssa pörräämään. Nukuttelin uudestaan varmaan puol tuntia, mutta toi talkkari pyöri just meidän parvekkeen alle kuinka helv*tin kauan!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARGH!! No nyt jäi unet kesken ja lapsi roikkuu koko ajan puntissa, enkä siis saa tehtyä niitä hommia mitä olin ajatellu.... Toivottavasti on saanu lehdet korjattua ennen seuraavia päikkyjä!!!!!!!!!!!!!

Ja hei. Nyt ei kuulu enää mitään ääntä, ku lapsi on jo täysin hereillä!! : D

:D sehän se oiskin,kun kaikista töistä mistä melua aiheutuu käytäisiin ensin tekemässä gallup päiväunista ja tulosten perusteella sitten tehtäisiin hommia..vois mennä aika myöhään iltaan :whistle: tuskin se lapsi häiriintyy,jos yhtenä päivänä päikkärit jää väliin/siirtyy myöhempään..ja äitikin saa syyn palstailla,kun ei voi tehdä kotihommia,kun lapsi roikkuu lahkeessa kokoajan :xmas:

Tuttua! Itse olen ihmetellyt että eikö niitä lehtiä saa yhden päivän aikana puhallettua, kun tuntuu että meidän ja naapuritalon pihalla on nyt harva se päivä laitteet pörräämässä. Kerrostaloasumisen ihanuuksia.

Joo, voisinkin käydä kiertämässä naapuruston lapsiperheet ja viedä talkkarille aikataulun, että milloin sopisi tehdä töitä! : )
Eipä tuo lapsi tästä sen enempää häiriinny.. Ite olin vaan pitäkstä aikaa tarmoa täynnä ja suunnitellut kuinka siivoan koko huushollin, mutta reisille meni. No, eipähän tarvitse valittaa, että liukastelee lehtiin. : ) Mutta toi on vaan mun mielestä _todella_ hermostuttava ääni!!!!!

meillä muksut nukku vaunuissa sitä paremmin mitä enempi oli meteliä ympärillä.... niitä ei haitannu puhaltimet, ruohonleikkurit, lumutyökoneet tai muut vastaavat. vetivät vaan sikeitä. johtuu luultavasti siitä että pienestä pitäen tottuneet meluun ympärillään, maatalossa kun tuppaa joku kone meluamaan aina( mummolassa).