Nyt ideoita!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takemyhand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

takemyhand

Jäsen
02.06.2007
463
0
16
Niin eli homman nimi on se että meidän pojan isänäiti ja isänisä asuu Lapissa ja me täällä Etelä-Suomessa (välimatkaa n1000km) Ja mä haluaisin tehdä heille jonkinlaisen taulun, tai jotain pojasta (poika nyt 6kk)... He tulevat ens viikolla tänne meille, katsomaan poikaa ja meitä, ja tietty viettämään jussia. Ja haluisin antaa heille lahjan/muiston pojasta ja meistä, sitkun lähtevät takaisin Lappiin :flower: Ja ei sitten nähdä pitkääääään aikaan :/

Eli mitä te tekisitte ja onko teillä ideoita =)

ja oisko mahd. esim. sellanen, että tekisit kansiomallisen johon sit kirjoittaisit kuvien kohdalle selityksiä? Tai sit kehys johon mahtuisi sit lisäämään kuvia myöhemmin?

Tee tyynyliinat. Painat eri värillä lapsen käden ja jalan kuvan siihen ja kirjotatettä Kauniita unia mummulle tmv. Mä oon tehnyy jokaiselle isovanhemmille sellaset tyynyliinat ja kaikilla ne on esillä siinä sängyn päällä. Tein sellaset isot tyynyliinat ja ostin tyynytkin.

Teetä mukit kummallekin,joissa kuva pikkuisesta. Ja vaikka tekstit Mummon kulta ja Papan kulta - tai mitä nimitystä teillä heistä käytetäänkään.
Osta valokuvakansio, johon laitat muutamia kuvia pikkuisesta, sitten lähetät heille säännöllisin väliajoin uusiakuvia,joita voivat itse laittaa kansioon.

jossain valmistetaan valokuvista mm.rullaverhoja.tyynyjä jne...
tv:ssä ollu joku ohjelma,missä mainostettiin,olis vinhaa,kun rulliksenkin alas laskee
huomio!jos joku oikeesti tajuaa mitä liikettä tarkoitan,nin

:attn: *kiitos ja kumarrus* :D

Yhteistyössä