Nyt hiukan epäilyttää... mies lähti yksinään vanhempiensa luokse...

• Viestiketjun aloittaja laila
  • Ensimmäinen viesti
laila
Ei huolinut mua ja lapsia mukaan... Kysyin miksei voida tulla mukaan ja selitti vaan, et sillä on hommia siellä. Joo, on ennenkin ollut hommia ja ollaan oltu mukana.
Ja kun ollaan mukana, mies usein sanoo ettei viihdy vanhempiensa luona. 2 viikkoa sitten oli jälleen yksinään siellä...
Pitäiskö nyt jotain päätellä?

laila
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei halua loukata myöntämällä asiaa.
Kyllä se ennenkin on sanonut, että haluaa omaa aikaa ja saanutkin sen. Miksi nyt pitää noin tehdä? Ja lapsetkin rupes itkee kun kuulivat, et iskä lähtee mummilaan ilman heitä =(

tai miehes on niin solmussa ettei oikeen itekkään osaa toimia oikein :/

toivottavasti asia selviää. mitäs jos miehes onki ollu siellä vanhemmillaan järjestämässä jotain yllätystä teille kaikille? ja eihän se sillon ois yllätys jos te oisitte mukana. voisko olla tämmönen kyseessä? onko teillä juhlia, vuosipäiviä tulossa?

laila
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tai miehes on niin solmussa ettei oikeen itekkään osaa toimia oikein :/

toivottavasti asia selviää. mitäs jos miehes onki ollu siellä vanhemmillaan järjestämässä jotain yllätystä teille kaikille? ja eihän se sillon ois yllätys jos te oisitte mukana. voisko olla tämmönen kyseessä? onko teillä juhlia, vuosipäiviä tulossa?
Ei mistään tällaisesta ole kyse ollenkaan.

laila
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja laila:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Epäilen ap miehen salaavan jotain.Jos vaikka nainen jossain sielläpäin,tiedä sitä
Tämä tuli mullakin heti ekana mieleen.
Niinpä. Exä asuu sielläpäin...
Mä lähtisin just perään "yllätysvierailulle"!
Mä kans mietin tota, et pitäiskö lähtee lasten kaa ajelee mummilaan...

Eiköhän mies voisi sen sanoa mulle, että mitkä ne hommat on. Kyllä mä uskoisin, että hommia menisi tekemään. Mun mies on joskus mennyt isänsä luo yksin ja siitä jatkanut kaveriensa kanssa matkaa ja kalastellut viikon, eikä mulla ole tullut mieleeni mitään syytä epäillä hänen sanojaan. Siitä kyllä on jo vuosia, sillä nykyjään samalla reissulla ottaa pojat mukaan ja jättää heidät mummon hoitoon... ja jatkanut itse matkaansa.

laila
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Eiköhän mies voisi sen sanoa mulle, että mitkä ne hommat on. Kyllä mä uskoisin, että hommia menisi tekemään. Mun mies on joskus mennyt isänsä luo yksin ja siitä jatkanut kaveriensa kanssa matkaa ja kalastellut viikon, eikä mulla ole tullut mieleeni mitään syytä epäillä hänen sanojaan. Siitä kyllä on jo vuosia, sillä nykyjään samalla reissulla ottaa pojat mukaan ja jättää heidät mummon hoitoon... ja jatkanut itse matkaansa.
Kyllä mies kertoi mitä hommia menee tekemään, mutta oli niin ehdoton siinä ettei saada tulla mukaan. Se tässä hämääkin. Ja ennen on tehnyt hommia siellä ja ollaan oltu mukana.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Epäilen ap miehen salaavan jotain.Jos vaikka nainen jossain sielläpäin,tiedä sitä
Tämä tuli mullakin heti ekana mieleen.
Niinpä. Exä asuu sielläpäin...
Mä lähtisin just perään "yllätysvierailulle"!
Mä kans mietin tota, et pitäiskö lähtee lasten kaa ajelee mummilaan...
Voe voe, en mä pettäjämiehen perään lähtis (jos nyt siitä edes on kyse!) KYllä aikuinen ihminen osaa itse vastata tekosistaan ja jos se haluaa sua pettää niin tekee sen kyllä seurasitpa perässä tai et.
Mut selvittäisin kyllä, missä mennään, jos mun ukko lähtis kahdeks viikoks jonnekkin!

....
Voithan sä aina soittaa appivanhemmille ja kysyä miehes perään... vaikkapa "lasten takia" ;)
lapset haluais puhua isän kans... tai mummun kans... ja ihan sivulauseena kysyä miten työt edistyy....

vieras
Voihan se mies olla vanhemmillaan tekemässä hommia, mutta kuka tietää missä se käy esim kesken päivän kaupassa hakemassa tupakkaa ja samalla kahvilla ja pelasi vähän ray:n pelejä että meni 1,5 tuntia. Vai pikakäynti lähikiskalla tupakkaa hakemassa ja exällä :whistle:

Mä joko ajelisin perään tai keskustelisin vakavasti miehen kanssa että missä nyt mennään.

Yhteistyössä