Nyt heitän pahan..Muistaako kukaan n.18vuoden takaa(tyttöjen)ohjelman nimeltään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
..tai siis taisi vain olla vhs-elokuvana sellainen barbie tyylinen vaaleahiuksinen tyttö,(jolla muistaakseni ainekin tumma hiuksinen ystävä ) ja näillä tytöillä + muutamalla muulla oli oma bändi ja he tai aineskin tämä "päähenkilö" pystyi muuntautumaan tj.? tähti korviksiensa avulla..Kosketti aina korvistaa ja sanoin jotain"show time..?".. heillä oli myös "vihollisbändi",pahat tytöt misfits tai jokin vastaava :D
Eli siis tämän tyttöjen lasten sarjan?nimi hakusessa..itse muistelin että olisi ollut jokin Jem tai Jen??..kiva olisi omalle tytölle näyttää mitä sitä on itse pikkutyttönä tullut katsottua :)

empäs muista nimeä, mut jos kyseessä on ohjelma jonka luulen olevan. niin sitä näytetään uusintana muistaakseni joltain maksulliselta lasten kanavalta... olisiko ollut juniori? tästä ei meinaan ole pitkä aika kun yhden jakson näin.

Alkuperäinen kirjoittaja basilica:
empäs muista nimeä, mut jos kyseessä on ohjelma jonka luulen olevan. niin sitä näytetään uusintana muistaakseni joltain maksulliselta lasten kanavalta... olisiko ollut juniori? tästä ei meinaan ole pitkä aika kun yhden jakson näin.

voi vide,kun ei juniori näy =/

Yhteistyössä