nyt harmittaa!! haalareiden koosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinii harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinii harmaana

Vieras
Ostin tytölle huuto.netistä Reimatecin haalarin kokoa 86 kun ajattelin että siinä on sopivasti varaa koko kevääksi kun ticketin uffo on kokoa 80cm ja menee koko kevään...

Mä kun luulin että ReimaTecit on reiluja?!

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Ostin tytölle huuto.netistä Reimatecin haalarin kokoa 86 kun ajattelin että siinä on sopivasti varaa koko kevääksi kun ticketin uffo on kokoa 80cm ja menee koko kevään...

No niinhän ne onki tosi reiluja.. Meidän 3v käyttää 86cm pukuu..
80cm viel menee..

kannattaa AINA pyytää muutama mitta, jos aikoo vaatetta huutiksessa ostaa. Voi sit verrata olemassa oleviin ja miettiä, onko sopiva. Minustakin reimat ovat normaalia mitoitukseltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reimatecit on suht reiluja, mutta eritoten ne on reiluja niille, jotka ei ole Ticketiä nähneetkään! Ticket on siis se oikeasti reilu puku :)

Outoa. Niin ticket kuin reimatec ovat meillä olleet yhtä lailla reiluja kun kokolapussa on ollut lapsen pituus. Tosin tickettejä on ollut vain 2-osaisena.

Itse niputan ne samaan. Mutta esim Lenne on kokoa pienempi Tickettiin nähden. Yksi perusReima tosin on meillä ollut todella naftia kokoa.

Vaikuttaako että pitkä selkä ja lyhyet jalat?

Itsekin ostin Reiman housut tytölle alesta. Ostin 116 senttiset, kun tänä vuonna on Lassien haalari samassa koossa ja on todella reilu, eli menee vielä ensi talvenakin. Reiman housujen lahkeet ovat lyhyemmät kuin Lassiessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:

No niinhän ne onki tosi reiluja.. Meidän 3v käyttää 86cm pukuu..
80cm viel menee..

Oho :o

Yhteistyössä