A
"aaaaa"
Vieras
Ystävä soitti juuri ja kertoi tunteistaan serkkuaan kohtaan. Eivät ole nähneet vuosiin siis kymmeneen vuoteen noin. Ovat välillä kyselleet kuulumisia viesteillä. Nyt hiljattain ovat olleet enemmään yhteyksissä sähköpostin välityksellä ja chattailleet, siellä viestit ovat menneet aika mahdottomiksi. Siis pervoilua ym. Nyt sitten ystäväni mies on saanut tietää näistä pervoiluviesteistä ja omituisen läheisistä väleistä. Ovat laittaneet ystävyyden paussille, mutta sitten soitelleet eilen sopiakseen siiä, että välit laitetaan poikki oikeasti ainakin hetkeksi ettei ystävän mies loukkaannu ja saa väärinkäsityksiä...
Miten voin auttaa ystävääni? Kauheassa tunnemyllerryksessä olen, ajattelen ystävästäni kauheita asioita. Olen siis illalla menossa hänen luokseen. Käskin hänen olla kertomatta miehelleen mitään tunteistaan... Ääh, tosi sekavaa tää kirjoitus, tiedän. Mutta en saa tästä millään järkevää vaikka kuinka yritän.. Olen noin tunnin yrittänyt ottaa alusta kirjoittamisen. Toivon että joku saa tästä selkoa ja osaisi neuvoa. Olen nimittäin aika neuvoton nyt, kun minun pitäisi olla vahvana ystäväni rinnalla!!!! Pyäää!!
Miten voin auttaa ystävääni? Kauheassa tunnemyllerryksessä olen, ajattelen ystävästäni kauheita asioita. Olen siis illalla menossa hänen luokseen. Käskin hänen olla kertomatta miehelleen mitään tunteistaan... Ääh, tosi sekavaa tää kirjoitus, tiedän. Mutta en saa tästä millään järkevää vaikka kuinka yritän.. Olen noin tunnin yrittänyt ottaa alusta kirjoittamisen. Toivon että joku saa tästä selkoa ja osaisi neuvoa. Olen nimittäin aika neuvoton nyt, kun minun pitäisi olla vahvana ystäväni rinnalla!!!! Pyäää!!