NYT AUTTAKAA JA ÄKKIÄ!! pulloharja juuttui mun persuksiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TODELLAKIN HARMAANA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TODELLAKIN HARMAANA

Vieras
Siis tää kipu, AI!!! En saa sitä pois, odotan miestä iltavuorosta, on tuossatuokiossa kotona. Auttakaa nopeeta, miten saan tuon harjan reiästäni pois :( Siis tää on aivan mielettömän noloa, mää aattelin yllättää miehen antamalla anaaliseksiä pitkästä aikaa, ja mietein että putsaan ensin kakan rippeetki pois. Nyt sit harja töröttää tuossa ja sattuu niin julumetusti! Valihin varmaan liian pitkäpiikkisen harjan. AUTTAKAA!!! En kehtaa, jos mies tulee ja mulla on harja perseessä :X

Alkuperäinen kirjoittaja TODELLAKIN HARMAANA:
Siis tää kipu, AI!!! En saa sitä pois, odotan miestä iltavuorosta, on tuossatuokiossa kotona. Auttakaa nopeeta, miten saan tuon harjan reiästäni pois :( Siis tää on aivan mielettömän noloa, mää aattelin yllättää miehen antamalla anaaliseksiä pitkästä aikaa, ja mietein että putsaan ensin kakan rippeetki pois. Nyt sit harja töröttää tuossa ja sattuu niin julumetusti! Valihin varmaan liian pitkäpiikkisen harjan. AUTTAKAA!!! En kehtaa, jos mies tulee ja mulla on harja perseessä :X

Olipa huono vitsi.

kerran se vaan kirpasee, vedä nopeesti irti. tuttuahan tää mullekin on, aika usein tulee puhdistettua röörejä juurikin pulloharjalla. Mutta kyllä se persus siitä karaistuu, seur kerralla sattuu vähemmän.

Eiks joskus ollu oikeesti joku brittinainen jolla oli vessaharja perberissä, ja eika lääkäri ei uskonut sitä, ja kun sit myöhemmin meni siitä uudestaan lääkäriin ja se pala löyty, sitä ei voitu poistaa/ei onnistunut poisto leikkauksella, joten se kuoli siihen.

Vai tekiks mun muisti taas tenät?

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Eiks joskus ollu oikeesti joku brittinainen jolla oli vessaharja perberissä, ja eika lääkäri ei uskonut sitä, ja kun sit myöhemmin meni siitä uudestaan lääkäriin ja se pala löyty, sitä ei voitu poistaa/ei onnistunut poisto leikkauksella, joten se kuoli siihen.

Vai tekiks mun muisti taas tenät?

Oikein muistat.

No VITSIT MIKÄÄ PROVO OO, ärsyttää ku aina jos täällä palstalla on jotain omituisemman kuulosta juttua niin heti epäillään. täytyy sanoa että ittiäki naurattaa ja nauran ja itken samalla mut voisko joku sanoa mulle nopeeta ÄN YY TEE NYT, niin nykäsen sen sit pois nopeeta. miehen työmatka on reilu 100 km ja tulee tuossa tuokiossa, kun työt loppu klo 22.

Alkuperäinen kirjoittaja sympatiaa!!:
Psst! Tääl ois piano pimpissä ! En tiedä mitä o tapahtunut, otin vaa naapurin Marjan kans hörppyy.

voi luoja.. :D kuolen nauruu ihan oikeesti apuaa :D ja toi sana perberi..eiii :D:D tyrskin ku mikäki idiootti yksin täs koneel..

Laita seuraavalla kerralla märkä tamppooni, anna "vaikuttaa" noin vartti ja vedä sit pois se kakkakikkareineen. Se pehmittää samalla suolta niin ukon on helpompi tulla. Saitko sen jo pois, AP, huhuu????

SAIN SEN, ja nyt kaartaa auto pihaan just, KIITOS tuesta te muutamat ja lopuille olkaatte hyvät päivän nauruista. En tiedä kehtaanko miehelle kertoa -ehkä huomenna. Ihmettellee kai miks oon itkeny....harjan kohtaloa mietin huomenna, sujautin sen äkkiä patjan alle piiloon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
SAIN SEN, ja nyt kaartaa auto pihaan just, KIITOS tuesta te muutamat ja lopuille olkaatte hyvät päivän nauruista. En tiedä kehtaanko miehelle kertoa -ehkä huomenna. Ihmettellee kai miks oon itkeny....harjan kohtaloa mietin huomenna, sujautin sen äkkiä patjan alle piiloon.

:laugh: :heart: :hug:

Yhteistyössä