Nyt auttakaa, ennen kun otan kaulimen tyynyn alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Kuorsaus. |O :headwall: |O

Vauva heräilee 2-3 kertaa yössä, ei se mitään. Syötän ja nukahdan samantein vauvan kanssa uudestaan, en aina edes muista montako kertaa vauva söi. :xmas: :heart:

Mutta toi miehen k-u-o-r-s-a-u-s |O

Siihen herää esikoinenkin toisessa huoneessa tulpat korvissa. Ja kun esikoinen herää, se karjasee, monta kertaa yössä. |O

Hjelp!! |O

Kohtalotoveri :hug:
Välillä ajoin miehen talon toiselle puolelle peräkammariin nukkumaan, jotta saisin itse nukuttua. Kolmisen kuukautta on meillä ollut hiljaista, flunssa-aikoja lukuunottamatta, kun mies on alkanut iltaisin käyttämään Silenceä. :heart: Se ei poista kuorsausta, mutta pienentää desibelejä huomattavasti. Vierestä kuuluu nykyisin vain pieni hyrinä.

ootko kokeillu kaikkia apteekista löytyviä kuorsauksen vähentämis/estämisjuttuja? Mun äijällä vähäsen auttoi ne laastarit mitkä nenään laitetaan (Muistais ees joskus illalla sellasen laittaa! |O )

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Kohtalotoveri :hug:
Välillä ajoin miehen talon toiselle puolelle peräkammariin nukkumaan, jotta saisin itse nukuttua. Kolmisen kuukautta on meillä ollut hiljaista, flunssa-aikoja lukuunottamatta, kun mies on alkanut iltaisin käyttämään Silenceä. :heart: Se ei poista kuorsausta, mutta pienentää desibelejä huomattavasti. Vierestä kuuluu nykyisin vain pieni hyrinä.

Silence kuulostaa ihanan hiljaiselta :xmas: apoteekista?

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
tennispallo teipillä selkään niin ei voi nukkua selällään, ehkä ei myöskään silloin kuorsaa niin voimakkaasti...

Mun mies kuorsaa, sillon kun kuorsaa, asennossa kuin asennossa, ja aina yhtä kovaa

tennispallo teipillä selkään niin ei voi nukkua selällään, ehkä ei myöskään silloin kuorsaa niin voimakkaasti...

Ei vaikutusta, k-u-o-r-s-a-a kyljellään, selällään, lattialla, sohvalla, mukiloituna, herätettynä, myttynä,,,

Kuulostaa niin tutulta :hug: Monet kerrat lähetin miehen sohvalle nukkumaan, kun en itse saanut nukuttua ja vauvakin joskus heräsi. Ja tosiaan mies kuorsasi asennossa kuin asennossa. Kuorsaaminen vähentyi huomattavasti miehen leikkauksen jälkeen. En tiedä mikä asiayhteys noilla sitten oli kun kyseessä oli kuitenkin lisämunuaisen kasvain. Mut olen vaan onnellinen että se vaiva lähti samalla. Onko miehen nielu ja kitarisat tutkittu? Voisiko niiden leikkaaminen auttaa? Ystäväpariskunnalla auttoi =)

aijoo ja tuo tökötti maksaa n.20?, mutta jos se ei toimi, saat rahat takaisin, eli muista säilyttää kuitti ja pakkaus.
meillä alko jeesaamaan ihan vissiin parin yön sisään, ainut jotta ukko valittaa sen mömmön maistuvan kamalalta.. B)

yksi kuorsausta aiheuttava tekijä on mm. ylipaino..ei kaikilla kuitenkaan..muistan vaan oman isäni, niin kyllä sekin kuorsas ärsyttävästi varsinkin sillon,kun painoa kertyi liikaa ja sit siihen yhdistettiin vielä stressi..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
aijoo ja tuo tökötti maksaa n.20?, mutta jos se ei toimi, saat rahat takaisin, eli muista säilyttää kuitti ja pakkaus.
meillä alko jeesaamaan ihan vissiin parin yön sisään, ainut jotta ukko valittaa sen mömmön maistuvan kamalalta.. B)

Herrat Google kertoikin jo siitä, maksaa 17,90. Kyllä se on pakko käydä hakemassa, muuten tapahtuu kamalia. :headwall:

varaa aika hyvälle lääkärille (=yksityinen) tutkii nenän autauman ja kurkun; ehkä kitarisaleikkaus tai kitalaen reijitys=arpeutuu ja kovettuu, jolloin kuorsaus vähenee. Ei kovi kivulias juttu ja auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun mies kuorsaa, sillon kun kuorsaa, asennossa kuin asennossa, ja aina yhtä kovaa

Meillä myös, aina kun tönäsen ja sanon ÄLÄ KUORSAA, tulee vastaus: mut, mähän oon vatsallaa.. :headwall: :headwall: So?

meillä on nuo rakenteelliset jutut tutkittu, siis risat jne, ei mitään vikaa, lääkäri ilmotti ettei ainakaan risoista johdu kuorsaus, harvemmin miehellä näkee niin pieniä risoja.. (tai sitten ukko oli lahjonu sen hyypiön) :laugh:

Yhteistyössä