Nyt apuja vaateongelmaan! olen lähdössä tänään viihteelle enkä osaa näistä kahdesta as

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tänään ulos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tänään ulos!

Vieras
asusta päättää kumman laitan!

vaihtoehto 1. mustat kapealahkeiset farkut , musta/lila hieman tunikamainen trikootoppi (yläosa musta,alaosa lila),tässä topissa mua häiritsee kun se jää hieman rumasti löysästi roikkumaan.. ja siihen 3/4 hihainen musta bolero,kengiksi korkeakorkoiset mustat saapikkaat.koruiksi mustat isohkot korvikset.

vaihtoehto 2. kulutetut siniset farkkulegginssit (ihkut!) , vaaleanpunainen tunikamainen paitaen)(tämä ei jää roikkumaan vaan laskeutuu kivasti vartaloa myöt, samat kengät. koruiksi isot tummaa puuta olevat korvikset ja sarjaan kuuluvat rannekorut sekä ruskeat "helmet" kaulaan.

kumpi mielestäsi parempi? vartalo sellainen että muodokas peppu(ei läski) , yläosa pienehkö, kapeat hartiat,masussa hieman ylimääräistä ei paljoa,pienehköt rinnat (B-kuppi juuri ja juuri)

piti vielä lisätä ettei mulla ole kokovartalopeiliä:( kylppärin peilistä koitin tiirailla asuja päälläni.heh, pitäisiköhän naapurunpoikaa pyytää makutuomariksi;)

Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
No tota kakkosta sä enemmän kehut =)

heh;) mut mikä susta vaikuttaa paremmalta? mä tykkään tosta ekan vaihtoehdon topista kovasti,mutta harmi ettei se mene vartaloa pitkin vaan jää liehumaan..:/

Mä varmaan laittasin ne jälkimmäiset housut ja ekan paidan. :D Vaikeeta. :D Mut hyvän näköset on molemmat asut. Suosittelen kans laittaan ne vaatteet, missä itse tunnut parhaiten viihtyvän.

Yhteistyössä