Nyt apuja mun kiinteytys ohjelmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";23370946]Ja salli muuten munkin nauraa olen näillä eväillä toisen lapseni jälkeen saanut näkyvät lihakset aikaiseksi siis ihan että ihmisetkin kyseli että mitä teen. Nyt nämä kaksi lasta tulivat vain niin peräjälkeen, voi kun olisi kuvia niistä ajoista laittaa sinulle kun olin kunnossa ja ihan kotitreenillä ja uimapuku kunnossa ja naiselle sopivat kauniit lihakset olivat minulla. Lähinnä sitten varmaan rasvanpolttoon tarttisin apuja?[/QUOTE]

Heh, millaiset on naiselle sopivat lihakset? Typerästi sanottu, sori vaan.

Mulla on sininen gymstick jota olisin myymässä. Hinta 25e ja sijaitsee Lahdessa. Voin toki sen myös postittaa postituskuluja vastaan. En ole sitä vielä laittanut huuto.netiin, mutta laitan sen sinne ellet ole kiinnostunut. Se on täysin ehjä ja melko vähän käytetty ja ohjekirjanenkin on tallessa. Kantolaukku on myös, mutta siitä on hihnan toinen pää irronnut enkä ole sitä ommellut takaisin kun ei ole tarvinnut sitä minnekään kanniskella.

Jos kiinnostaa niin laita sähköpostia ladylike71@luukku.com.

Minulla nimittäin on hyvä kunto, siitä ei ole nyt kiinni. Ja rahaakin ois vaikka mihkä niin jos vaikka sitten tosiaan veitsen alle, lapset ovat nimittäin tässä niin ei kai sillä ole väliä.

Mä olen saanut hyviä tuloksia kiinteytymisen suhteen (tai siis etenkin pakarat ja reidet ovat saaneet kaivattua muotoa) kahvakuulan avulla. Teen kahdella 10kg kahvakuulalla joko paikallaan askelkyykkyjä (15 x 4) tai sitten peruskyykkyjä x 10, sen perään liikkeessä askelkyykyt salin päähän, siellä taas peruskyykkyjä x 10 ja sitten taas salin toisen päähän liikkeessä askelkyykyt. Saman toistan kolme kertaa. Teen kuulalla myös heilautuksia ja hauis-hartiat-ojentajat yhdistelmää.

Vatsalihaksia treenaan salilla laitteissa lähinnä erilaisilla vastuksilla.

Minun ja Loden elämä eroaa aika paljon toisistaan ja aika monen muun kanssa. Olen siis vanhan maatalon nuori emäntä, kannan puita monta isoa puukassillista päivässä ja hoidan 4 lasta sekä kanoja ja lampaita on navetassa, + liuta muita eläimiä. Luulen että sen jälkeen kun talvella varsinkin kannan puut joka paikkaan ei mitään kahvakuulia tarvitse käyttöön. Kesällä ei tarvitsekkaan kuin lämmittää vettä ja saunaa, että silloin vois miettiä. Kesällä on fyysistä työtä pellolla ja yms paljon, sekä puiden teot.

Sanoisin, että sun tapauksessa 3-5km juoksut ei riitä alkuunkaan, vedä kymppiä. Lisäksi satojen toistot ei kannata, saat paremman hyötysuhteen tekemällä vähemmän, mutta raskaammin. Eihän esim. ole mitään järkeä nostella 2kg:n painoja kymmeniä kertoja, kun tuloksia saa nopeammin ja paremmin raskailla painoilla ja 8-12 toistoilla. Vatsalihaksia kannattaa tehdä useamman sekunnin jännityksellä, edestakas heijaaminen ei ole tehokasta.

Ja ne saavutetut lihakset saa esiin vain pudottamalla rasvaprosenttia.

Sanoisin että teet ihan liian paljon. Joka päivä lenkki, 150 vatsaa ja ties mitä...
Relaa vähän ja tee suunnitelmallisesti. Liika ei ole tässä asiassa hyvä, vaan järkevästi.
Hanki kahvakuula ja teetä jollain siihen hyvä ohjelma. Ja pyydä muutenkin apua tuon treenaamisen ja ruokavalion katsomiseen ammattilaiselta, ei se niin paljon maksa. Noin 50 euroa kerta.

Mitään järkeä ei ole tehdä 150 vatsalihasliikettä eikä heilutella pieniä painoja. Jos pysyt tekemään tuon määrän vatsoja, teet todennäköisesti liikkeen väärin. Itse teen salilla 3x10-12 sarjoja, treeni kestää kerrallaan 40 minuuttia ja tuloksia tulee. Siis niitä lihaksia.

Joten: ammattilaisen pakeille mars. Löytyy joka salilta.

[QUOTE="huh";23370962]Heh, millaiset on naiselle sopivat lihakset? Typerästi sanottu, sori vaan.[/QUOTE]

No mietis sitä. Se nyt vaan on sillain että naisella ei isot lihakset ole hyvät kun sitten näyttää mieheltä ja tätä voi kysyä vaikka miespuolisilta. Nainen on perinteisesti kaunein solakkana ja hieman hennompana kuin mies. Turha siitä on suuttua. Se on vaan estetiikan biologiaa.

Raskaammilla vastuksilla sitten lyhyempikestoisia sarjoja vaan, jos niitä lihaksia siis nyt haluat. Jos et, niin keskity sitten siihen aerobiseen puoleen enemmän. Ala sit vaan vetämään vähän pidempiä lenkkejä, esimerkiksi sitä kymppiä. Mäkin heitän 10km x 4 juosten viikossa ja kestävyys siinä ainakin kasvaa ja rasva palaa. Mitään hienoja lihaksiahan et toki pelkästään juoksemalla saa esiin.

Ihan perusjuttu: PAIKALLISTA KIINTEYTYMISTÄ = PAIKALLISTA LAIHTUMISTA EI OLE OLEMASSA. Vatsalihasten teko kehittää vatsalihaksia, mutta ei polta läskiä niitten vatsalihasten päältä, mikä näkyisi litteämpänä vatsana.

Yhteistyössä