nyt apua..verta emättimestä ..kun ei ole menkkoja!!

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
miettii
menkat loppui kaksi viikkoa sitten..nyt on tullut pari päivää verta emättimestä ?
en ole raskaana kun menkat vasta oli,ei ole kipuja mutta pissan jälkeen ja kakan jälkeen niin tulee kirkasta verta emättimestä?
syön e-pillereitä mutta ei ennenkään niiden takia mitään verta ole tullut.
pelottaa,pitääkö ottaa yhteys lääkäriin?
ei koskaan ennen ole tullut verta.

muilla samanlaisia kokemuksia?

minulla on kaksi lasta,syntyneet alakautta..toinen on 7 vuotias ja toinen kohta 4 vuotias.

mitä tämä oikein on?pelottaa.
 
miettii
Sukupuolitauti. Mulla oireili klamydia noin, muita oireita ei ollutkaan. Mene lääkäriin.
minulla vain oma mies jonka kanssa olet seksiä harrastanut enkä usko että mieheni olisi käynnyt vieraissa.
olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja koskaan ei ole tälläistä tilannetta tullu vastaan että verta tulee emättimestä.
ja kyllä minulla on peräpukama mutta sitä tutkailin ja en usko että tulee siitä kun ei ole kipuja pukamassa tai mitään.
 
"jep"
minulla vain oma mies jonka kanssa olet seksiä harrastanut enkä usko että mieheni olisi käynnyt vieraissa.
olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja koskaan ei ole tälläistä tilannetta tullu vastaan että verta tulee emättimestä.
ja kyllä minulla on peräpukama mutta sitä tutkailin ja en usko että tulee siitä kun ei ole kipuja pukamassa tai mitään.
Ah, aivan. No, tämähän sulkee sitten ihan luotettavasti sukupuolitaudin mahdollisuuden pois. Onneksi olkoon. j
 
Blue
minulla vain oma mies jonka kanssa olet seksiä harrastanut enkä usko että mieheni olisi käynnyt vieraissa.
olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja koskaan ei ole tälläistä tilannetta tullu vastaan että verta tulee emättimestä.
ja kyllä minulla on peräpukama mutta sitä tutkailin ja en usko että tulee siitä kun ei ole kipuja pukamassa tai mitään.
No työnnä nyt vaikka sormi sinne emättimeen ja katso tuleeko se veri varmasti sieltä. Peräpukama voi vuotaa vaikkei varsinaista kipua oliskaan.
 
miettii
No työnnä nyt vaikka sormi sinne emättimeen ja katso tuleeko se veri varmasti sieltä. Peräpukama voi vuotaa vaikkei varsinaista kipua oliskaan.
tutkailin ja kyllä se minusta emättimestä tulee tuo veri.
ei tule enää,tuli vähän ja loppui.
ihmettelen kun ei mitään kipuja ole missään,ei mahassa,ei emättimessä.

täytyy kai seurailla ja ottaa yhteys lääkäriin jos jatkuu.
 
:/
minulla vain oma mies jonka kanssa olet seksiä harrastanut enkä usko että mieheni olisi käynnyt vieraissa.
olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja koskaan ei ole tälläistä tilannetta tullu vastaan että verta tulee emättimestä.
ja kyllä minulla on peräpukama mutta sitä tutkailin ja en usko että tulee siitä kun ei ole kipuja pukamassa tai mitään.
Niin oli mullakin vain se oma mies, jonka kanssa seksiä harrastin. Ja olimme avoliitossa, mies vannoi uskollisuutta.. mutta niinpä vain kävi, että tuon verenvuodon seurauksena menin lääkäriin ja sain tietää klamydiasta.
Mutta ihan miten vain. Oma on terveytesi.
 
"myyrä"
Mulla sama juttu... oon 12-v ja menkat ei ole edes vielä alkanut. Ainakun käy vessassa pyyhkiminen sattuu ja vessapaperiin tulee verta. Sukupuolitauti se ei voi olla, koska en ole harrastanut seksiä vielä kertaakaan.
 
vierailija
Moi olen 12tyttö.Mua vaivaa yks asia kun kävin eilen vessassa ja tuli sellasta vaaleeta vuotoa, ja tänään kävin vessassa niin tuli punaruskeatavuotoa. Menkat ovat myöhässä viikon ja olen ollut sairas muutaman päivän. En uskalla kertoa äidilleni ja sairaalaan meno pelottaa.ajattelin odottaa viikon ja jos tää ei parane niin sanon äidilleni. Onko tämä teidän mielestä hyvä idea .mua pelottaaa:(
 
vierailija
Moi olen 12tyttö.Mua vaivaa yks asia kun kävin eilen vessassa ja tuli sellasta vaaleeta vuotoa, ja tänään kävin vessassa niin tuli punaruskeatavuotoa. Menkat ovat myöhässä viikon ja olen ollut sairas muutaman päivän. En uskalla kertoa äidilleni ja sairaalaan meno pelottaa.ajattelin odottaa viikon ja jos tää ei parane niin sanon äidilleni. Onko tämä teidän mielestä hyvä idea .mua pelottaaa:(
Sun ikäisellä ei menkat ole koskaan myöhässä, koska sun ikäisellä kuukautiset eivät ole säännölliset.
Välillä voi tulla, välillä voi olla tulematta, välillä voi tulla enempi, välillä vähempi.
 

Yhteistyössä