Nyt apua! Tammivauvalle TOPPAPUKU??

vadelma ballerina

Aktiivinen jäsen
17.05.2009
1 404
0
36
Mitä helevettiä mä puen tammikuun alussa syntyvälle vauvalle päälle, kun päästään sairaalasta?!
Äitiyspakkauksen toppapuku on aivan liian iso, eikä alle 70 cm kokoista toppapukua löydy mistään. Ei netistä, eikä meidän kaupungin mistään putiikista, ei siis edes lastenvaateliikkeestä. Eikä huutonetistä.
Täällä voidaan olettaa olevan 15-25 astetta pakkasta tammi-maaliskuun aikana, joten toppapuku olis aika ehdoton.
Minkäkokoinen toppis olisi siis hyvä ja ennenkaikkea, mistä ihmeestä mä sellasen löydän??????

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
Mitä helevettiä mä puen tammikuun alussa syntyvälle vauvalle päälle, kun päästään sairaalasta?!
Äitiyspakkauksen toppapuku on aivan liian iso, eikä alle 70 cm kokoista toppapukua löydy mistään. Ei netistä, eikä meidän kaupungin mistään putiikista, ei siis edes lastenvaateliikkeestä. Eikä huutonetistä.
Täällä voidaan olettaa olevan 15-25 astetta pakkasta tammi-maaliskuun aikana, joten toppapuku olis aika ehdoton.
Minkäkokoinen toppis olisi siis hyvä ja ennenkaikkea, mistä ihmeestä mä sellasen löydän??????

Älä nyt hiilly!! :D

Nyt vaan vyöryt sen masusi kanssa Lindexin aleen esim. Siellä oli reilulla 10 ?:lla alessa tosi nättejä "karvapukuja" koossa 56 ja 62, ostat vaikka molemmat, hinta kun ei päätä huippaa :).
Saa vauva sitten sopivan kokoisen vaatteen kotiutuessaan ja isomman haalarin alle sopii vaatetta jos on paukkupakkasia.

Hiillynpäs perkele ottaa niin aivoon jo tämä ehtiminen :kieh: :kieh:

niin no huutiksessa oli jotain, mutta kun mä en halua mitään kauheen vanhaa ja sen pitäs olla sininen/unisex..

jos mä vielä käyn siellä lindexillä. Se tais itseasiassa jäädä käymättä tänään, kun shoppailukunto loppu kesken :ashamed: :whistle:

http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=toppahaalari%2062*&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=&location=&bidder=

Niin pojalle pitäs olla.

Toi netistä tilaaminen ja varsinkin huutaminen on aika riskialtista, jos vauva päättääkin syntyä ennen la:ta, ja mä oon huutanu sille toppiksen, joka ei oo ees sulkeutunu ennen ku vauva syntyy :snotty:

Osta kunnon lämpöpussi, niin ei tarvitse topata vauvaa micheliniksi :). Meillä oli aikanaan jouluvauvalle Brion lämpöpussi ja se meni vielä seuraavanakin talvena rattaissa istuvalle.

Niin pojalle pitäs olla.

Toi netistä tilaaminen ja varsinkin huutaminen on aika riskialtista, jos vauva päättääkin syntyä ennen la:ta, ja mä oon huutanu sille toppiksen, joka ei oo ees sulkeutunu ennen ku vauva syntyy :snotty:

Paljonhan siellä on noita "osta heti"-kohteitakin, jotka sulkeutuu heti kun päätät sen ostaa.

Mulla on travallen vauvahaalari, pussimallinen.

La myös tammikuussa. Sinne alle on ruskovillan villahaalari. Ja myös autoon/rattaisiin on nuo lämpöpussit. Mutta saas nähdä mitä tarvitsee laittaa, keleistähän se riippuu.

No sitte mä en osaa käyttää tuota huutonetin hakua koska te linkitätte niin paljo pukuja joita ei mulle tullu vastaan vaikka kuinka selailin.. :headwall:

laittakaa lisää :D

MIKSI ihmeessä maksat käytetystä puvusta + postit, kun juurikin sieltä alesta saat HETI mukaan uuden puvun n 10 ?lla?!?

No, teet tietenkin kuten tahdot =).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sitte mä en osaa käyttää tuota huutonetin hakua koska te linkitätte niin paljo pukuja joita ei mulle tullu vastaan vaikka kuinka selailin.. :headwall:

laittakaa lisää :D

MIKSI ihmeessä maksat käytetystä puvusta + postit, kun juurikin sieltä alesta saat HETI mukaan uuden puvun n 10 ?lla?!?

No, teet tietenkin kuten tahdot =).

No voi jumalaare ku en oo LÖYTÄNY mistään toppapukua |O

tottakai ennemmin ostasin kokonaan uuden ja suoraan liikkeestä mutta meidän tuppukylän ainut mahdollisuus on enää lindex jonne juoksen huomenna!

Yhteistyössä