K
kääk
Vieras
Kun siis leivinpaperi on loppu, ou nou!! Ranskalaiset on nyt uunissa, niin voikohan sämpylät paistaa samalla leivinpaperilla tässä hätätapauksessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:heitäksä aina leivinpaperin pois? Tuhlausta!
Se paperinenkin menee monta kertaa, ja mä käytän nykyään silikonista "leivinpaperia"
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:heitäksä aina leivinpaperin pois? Tuhlausta!
Se paperinenkin menee monta kertaa, ja mä käytän nykyään silikonista "leivinpaperia"
Siis nehän on ns. kertakäyttöisiä. Siitä pinnasta tulee sellainen, että siihen jää helposti kiinni.
Kyllä mä käytin ihan niitä paperisiakin ilman ongelmia kerrasta toiseen. Mut noi "kestot" on kyllä tosi kätevät - tässäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:heitäksä aina leivinpaperin pois? Tuhlausta!
Siis nehän on ns. kertakäyttöisiä. Siitä pinnasta tulee sellainen, että siihen jää helposti kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:eikä tuu..
paistoin pasteijoita paperilla..sen yhen paperin käytin 5-6krt(ei ollu muuta mahkuja).Ainoastaan et se paperi kuivahti, ei siihen mitään tarttunut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:eikä tuu..
paistoin pasteijoita paperilla..sen yhen paperin käytin 5-6krt(ei ollu muuta mahkuja).Ainoastaan et se paperi kuivahti, ei siihen mitään tarttunut
Mutta ei kertaalleen käytetyn kanssa kyllä esim. kääretorttu onnistu.