Nyt APUA, miten mä noi sämpylät paistan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin kääntään sen leivinpaperin toisin päin, mut yritän muistaa suolata vasta lautasella. Toivottavasti vaan ei kovin sämpylät ottais siihen kiinni, kun leivinpaperi käy varmaan kaiken kaikkiaan 3-4 kertaa uunissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
heitäksä aina leivinpaperin pois? Tuhlausta!

Se paperinenkin menee monta kertaa, ja mä käytän nykyään silikonista "leivinpaperia"

Siis nehän on ns. kertakäyttöisiä. Siitä pinnasta tulee sellainen, että siihen jää helposti kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se paperinenkin menee monta kertaa, ja mä käytän nykyään silikonista "leivinpaperia"

Siis nehän on ns. kertakäyttöisiä. Siitä pinnasta tulee sellainen, että siihen jää helposti kiinni.

Kyllä mä käytin ihan niitä paperisiakin ilman ongelmia kerrasta toiseen. Mut noi "kestot" on kyllä tosi kätevät - tässäkin;)

Kokeilepas joskus tehdä kääretorttu kerran käytetylle leivinpaperille ;)

eikä tuu..
paistoin pasteijoita paperilla..sen yhen paperin käytin 5-6krt(ei ollu muuta mahkuja).Ainoastaan et se paperi kuivahti, ei siihen mitään tarttunut

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
eikä tuu..
paistoin pasteijoita paperilla..sen yhen paperin käytin 5-6krt(ei ollu muuta mahkuja).Ainoastaan et se paperi kuivahti, ei siihen mitään tarttunut

Mutta ei kertaalleen käytetyn kanssa kyllä esim. kääretorttu onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
eikä tuu..

Mutta ei kertaalleen käytetyn kanssa kyllä esim. kääretorttu onnistu.

no sen nyt tajuaa normaalilla järjellä..mutta tommoset nappaa kii ja heitä vatiin leipomiset onnistuu kyllä.

Uusimmat

Yhteistyössä