"viola"
Tervasampoo on ollut meilläkin paras apu, ei tosiaan maksa juuri mitään ja auttaa tosi hyvin.
Olen koittanut, hyvänä pysyy seuraavaan pesuun saakka.Oletkos kokeillut pestä ihan perusvoiteella? Jos hiuspohja on kuiva, niin ei siihen hilseshampoot autakaan, koska ne kuivattaa vaan lisää.
Paljon mahtaa tämä lysti maksaa?Minä kyllä suosittelisin lämpimästi kampaajalla käyntiä. Itse muutama vuosi sitten kärsin päänahan hilseilystä ja oli myös liuskaista ihottumaa, jota pystyi kuorimaan irti päänahasta. Kampaaja tsekkasi ettei ollut psoria, teki sitten oikein kunnon hoidot päänahkaan ja sille tielle vaiva jäi.
Ei ole mitään läikkiä kasvoissa eikä hiuksetkaan kovin nopsaan rasvoitu, monta päivää voin olla pesemättä.Ap, onko sulla koskaan kasvoissa kuivia punoittavia alueita? Entä rasvoittuuko sun hiukset nopeasti? Joku jo tässä aiemmin ehdottikin seborreaa.
Ostin nyt tätä sitten, otin kuiville ja käsitellyille hiuksille tarkoitetun, vaikkei minulla nyt käsitellyt hiukset ole edes. Ensimmäisen pesukerran jälkeen tuntuu jo paremmalta, ei ole heti pesun jälkeen rutikuiva päänahka. Hiuksissa tuntuu olevan paljon irtonaista hilsettä nyt, eli tämä on sen irroittanut =)Shampoo: Climbazole shampoo
Naamio: Oil cure hair mask.
Nimestä riippumatra naamio ei jätä öljyisen tuntuiseksi.