Nyt apua, koko päänahka täynnä kuivaa lastua. apteekin hilseshamppoo kokeiltu

• Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
mulla
Mulla oli jotain Locoid liuosta johonkin ihme päänahan juttuun. En tiedä olisiko auttanut, koska en jaksannut levitellä sitä litkua päähän... :( En tiedä saako sitä ilman reseptiä tosin.

Nahkaa päähän
Olen kans kokeillu ties mitä myrkkyjä, mutta parhaiten on auttanut Head & Shoulders hilseshampoo mitä saa kaikista kaupoista.
Kuin taikaiskusta hilseet kuivahtavat ja irtoavat päästä, paljastaen alta uuden ehjän ihon muutaman päivän käytön jälkeen.

Että näin. Välillä helpotus on liian lähellä.

"aloittaja"
Saako tuota system4 shampoota ihan joka apteekista?

Nizoral tehnyt sen, ettei se hilse enää kamalasti irtoile ja näy hiuksissa, mutta päänahkaa kun katsoo, niin se on aivan täynnä kuivaa lastua.

"akka"
Nozoral auttaa hetkeksi, system 4 on tosi kallista.
Mä käytän nykyään kotimaista tervashampoota,maksaa 500ml pullo alta 2 euroa ja paransi päänahan täysin. Foxtel oy lukee pullossa, se on ainoa mikä auttaa.
Ei siis mitään muuta tervashampoota,tuo on ainoa mikä oikeasti tehoo. Esim. erittäin hieno suomalainen tuotesarja, siinä se tervashampoo nii ei auta mitään.
Hiuksia tuo muuten kuivattaa mutta siihen olen käyttänyt pesun jälkeen suihkutettavaa hoitosuihketta joka on tarkoitettu kuiville hiuksille niin hyvin on tehonnut.

"aloittaja"
[QUOTE="akka";29550663]Nozoral auttaa hetkeksi, system 4 on tosi kallista.
Mä käytän nykyään kotimaista tervashampoota,maksaa 500ml pullo alta 2 euroa ja paransi päänahan täysin. Foxtel oy lukee pullossa, se on ainoa mikä auttaa.
Ei siis mitään muuta tervashampoota,tuo on ainoa mikä oikeasti tehoo. Esim. erittäin hieno suomalainen tuotesarja, siinä se tervashampoo nii ei auta mitään.
Hiuksia tuo muuten kuivattaa mutta siihen olen käyttänyt pesun jälkeen suihkutettavaa hoitosuihketta joka on tarkoitettu kuiville hiuksille niin hyvin on tehonnut.[/QUOTE]

Täytyy tätä koittaa ensin, varmaan edullisempi kuin nuo hilseshampoot. Myydäänkö tätä ihan joka kaupassa?

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Määäää;29550682:
Mulla oli kans tota ongelmaa, nyt tiedän mistä se tulee, ku oli hetken pois. Ruokavalio vaikuttaa, hiusväri.
Millainen ruokavalio vaikuttaa? Mulla on aika terveellinen ruokavalio. Hiuksia en ole vähään aikaan enää värjännyt. Joskus olen ihan öljyä laittanut ja päänahka on tullut tosi hyväksi, mutta seuraavan pesun jälkeen on sitten taas aivan yhtä kamala.

Niitä system4 tuotteita saa kyllä useimmista apteekeista. Shamppoon kun vaahdottaa ja antaa vaikuttaa 5 min, rauhoittaa se päänahkaa jo pelkästäänkin. Siihen perään vielä se hiuspohjanaamio 5-30 minuutiksi, saa hyvästellä kuivat lastut päänahassa. Samalla loppuu kiristävä tunne ja kutina. Onhan ne tuotteet kalliita ja tuo käsittely aikaavievää, mutta taatusti sen arvoista. :)

"aloittaja"
Niitä system4 tuotteita saa kyllä useimmista apteekeista. Shamppoon kun vaahdottaa ja antaa vaikuttaa 5 min, rauhoittaa se päänahkaa jo pelkästäänkin. Siihen perään vielä se hiuspohjanaamio 5-30 minuutiksi, saa hyvästellä kuivat lastut päänahassa. Samalla loppuu kiristävä tunne ja kutina. Onhan ne tuotteet kalliita ja tuo käsittely aikaavievää, mutta taatusti sen arvoista. :)
Paljonko ne maksaa sitten? Tuo Nizoaral oli jotain 12 euroa pikkuruinen pullo josta ei moneen kertaan riittänyt, eli kallista on sekin

vierasss
nizoralia ei saa kayttaa joka pesussa. sen sijaan hiukset tulee pesta joka paiva hyvin pesevalla shampoolla. esim. marketeista saatava wella extra volume sopii rasvoittuvalle hilseelle.

Määäää
[QUOTE="aloittaja";29550695]Millainen ruokavalio vaikuttaa? Mulla on aika terveellinen ruokavalio. Hiuksia en ole vähään aikaan enää värjännyt. Joskus olen ihan öljyä laittanut ja päänahka on tullut tosi hyväksi, mutta seuraavan pesun jälkeen on sitten taas aivan yhtä kamala.[/QUOTE]

Huomasin kun lopetin liikunnan ja rupesin syömää rasvasta ruokaa ja hiilaripitosta, vaikka hesee ja mäkkiä ni heti vaikutti päänahkaa. Nyt taas liikun ja syön normi safkaa ja juon vettä, ni pysyy pois. Kampaajan hiusväri toi kans päänahan kauheeks, nyt yks tuttu värjää ja tuo yhestä tukusta väriä, se väriaine ei oo tuonu mulle päänahkaan ärsykettä. Kokeilin monet shamppoot, apteekin, mutta enää ei jää vaihtoehtoja, kun se on toi mitä sanoi omal kohal.

"aloittaja"
Koitan seuraavaksi tuota system4 shampoota, voiko sitä käyttää joka kerta? Tänäänkin pesin normaalilla shampoolla ja nyt kun hiukset on kuivuneet, niin päänahassa on oikein kerros tuota kuivaa tököttiä :(

Mobiililla ei näköjään voi lainata. Ap, kysyit hintaa. N. 14, 15€ luokkaa on per puteli.
Mä kokeilin kans yleisimmät marketin hilseshampoot ja sen Nizoralin. Mulle ei niistä ollut apua. Vasta tuo kallis litku auttoi. :D

"aloittaja"
Mobiililla ei näköjään voi lainata. Ap, kysyit hintaa. N. 14, 15€ luokkaa on per puteli.
Mä kokeilin kans yleisimmät marketin hilseshampoot ja sen Nizoralin. Mulle ei niistä ollut apua. Vasta tuo kallis litku auttoi. :D
Moneenko pesukertaan siitä riittää? ja pesetkö pelkästään sillä, vai ensin tavallisella shampoolla? Sitä täytyy kyllä käydä ostamassa

Mä olen käyttänyt joka pesun yhteydessä. Nyt ajattelin siirtyä taas johonkin "tavikseen" kun päänahka voi hyvin. Jatkan System4:lla esim kerran viikossa. Se päänahkanaamio on kyllä aivan loistava! Voi levittää myös kaikkialle hiuksiin.

"aloittaja"
Mä olen käyttänyt joka pesun yhteydessä. Nyt ajattelin siirtyä taas johonkin "tavikseen" kun päänahka voi hyvin. Jatkan System4:lla esim kerran viikossa. Se päänahkanaamio on kyllä aivan loistava! Voi levittää myös kaikkialle hiuksiin.
Laittaisitko linkin et mikä tää naamio on, en löytänyt googlettamalla.
Voisin koittaa ihan pelkkää naamiotakin, josko se jo pelkästään auttaisi

Yhteistyössä