"vieras."
auttoi hetkeksi, mutta sillä pitäisi pestä joka kerta, jotta vaikutus pysyy. Nizoral merkkistä siis kokeilin. Mitäs seuraavaksi?
Millainen ruokavalio vaikuttaa? Mulla on aika terveellinen ruokavalio. Hiuksia en ole vähään aikaan enää värjännyt. Joskus olen ihan öljyä laittanut ja päänahka on tullut tosi hyväksi, mutta seuraavan pesun jälkeen on sitten taas aivan yhtä kamala.Alkuperäinen kirjoittaja Määäää;29550682:Mulla oli kans tota ongelmaa, nyt tiedän mistä se tulee, ku oli hetken pois. Ruokavalio vaikuttaa, hiusväri.
Paljonko ne maksaa sitten? Tuo Nizoaral oli jotain 12 euroa pikkuruinen pullo josta ei moneen kertaan riittänyt, eli kallista on sekinNiitä system4 tuotteita saa kyllä useimmista apteekeista. Shamppoon kun vaahdottaa ja antaa vaikuttaa 5 min, rauhoittaa se päänahkaa jo pelkästäänkin. Siihen perään vielä se hiuspohjanaamio 5-30 minuutiksi, saa hyvästellä kuivat lastut päänahassa. Samalla loppuu kiristävä tunne ja kutina. Onhan ne tuotteet kalliita ja tuo käsittely aikaavievää, mutta taatusti sen arvoista.
Moneenko pesukertaan siitä riittää? ja pesetkö pelkästään sillä, vai ensin tavallisella shampoolla? Sitä täytyy kyllä käydä ostamassaMobiililla ei näköjään voi lainata. Ap, kysyit hintaa. N. 14, 15 luokkaa on per puteli.
Mä kokeilin kans yleisimmät marketin hilseshampoot ja sen Nizoralin. Mulle ei niistä ollut apua. Vasta tuo kallis litku auttoi.
Laittaisitko linkin et mikä tää naamio on, en löytänyt googlettamalla.Mä olen käyttänyt joka pesun yhteydessä. Nyt ajattelin siirtyä taas johonkin "tavikseen" kun päänahka voi hyvin. Jatkan System4:lla esim kerran viikossa. Se päänahkanaamio on kyllä aivan loistava! Voi levittää myös kaikkialle hiuksiin.