nyt apua 80-luvun puolivälissä syntyneiltä:)

eli mikä teillä oli in sillon ku olitta teinejä?

mitkä vaatteet, mikä musiikki, jotain hiluvitkuttimia jotka kaikkien piti saada jne. jne. listatkaa kaikkea mikä herättää hysteeristä hiritystä kun sitä edes ajattelee tai kammoksuttaa vieläkin kauheudellaan .

mä en oikeesti muista kun itse kymmenisen vuotta vanhempi :ashamed:

pienenä mulal ollut ihania(lue: kamalia) neonvaatteita, sit josian viaheess ain oli liigalippikset..mutia mitä on vuoien varrella olltu värifarkut, nappiverkkarit, kaksriataverkkarit! hitsi onhan noita..kylmiä väreitä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:41 eeve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:40 piprane ema kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:34 eeve kirjoitti:
Metrohousut oli niin in kun olin 12-13 :D kaikilla oli sellaiset.
mitkä ne on :ashamed:
no sellaiset maastohousut, mutta musta-valko-harmaat.
eiks ne oo taas muotia?? noi nappiverkkarit kyl on muistissa mullakin ja ei tuu ikinä enää muotiin...kai..

84 eli nyt jo tosi lähellä puoliväliä.

in oli maiharit pilotti takki ja valkoiset maasto housut(tää oli kyllä kun olin alaasteella). löysät housut oli myös silloin eli roikkuivat jätkillä puoles #&%?$!*. myös levikset oli kova sana. diesel farkut tais tulla myös tällöin.

levikset(joissa lahkeet revitty sisäsaumoista auki),nappiverkkarit,verkkatakit,pilotit,maiharit ym. hirvitykset joskus yläaste aikana..
sellaset läskipohja kengät löytyi ainakin multa spice girls villityksen aikaan :x
ala-asteella oli tosiaan jossain vaiheessa kaikilla niitä liiga-lippiksiä..
ja permanentti,varsinkin jos oli vaan etutukassa niin johan oli cool B)

Nyt taas selkis että oon ollut ihan OUT jo teininä :LOL: Mun mielestä noi em. kuulosti enemmän semmoselta -80-luvun menolta, ei enää meiltä ketkä synnyimme silloin ja olimme teinejä tossa vuosituhannen vaihteessa...

Ainut oli toi kettureppu ja läskipohjakengät, housut joiden päällä hame, ne tunnistin, hiustöyhtötkin kuulosti ihan hullulta...

Vaikka kai se muoti muuttui niin paljon, että 80-luvun alkupuolella syntyneillä ja puolivälissä syntyneillä oli teini-ikäisinä ihan eri muotia :D

Mulla on vieläkin tallessa siniset adidaksen nappiverkkarit :LOL:
En todellakaan enää käytä niitä, en vaan raski heittää roskiin.
Ja mä keräilin sillon jotain Spice Girls-kortteja :LOL: Pilottia mulla sentään ei ollut, mutta tunnen monta aikuista ihmistä,ketkä vieläkin käyttää sitä :whistle:
Tyhjiä Linda-siideripulloja keräilin hyllylle :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:21 MendedHearts kirjoitti:
Nyt taas selkis että oon ollut ihan OUT jo teininä :LOL: Mun mielestä noi em. kuulosti enemmän semmoselta -80-luvun menolta, ei enää meiltä ketkä synnyimme silloin ja olimme teinejä tossa vuosituhannen vaihteessa...

Ainut oli toi kettureppu ja läskipohjakengät, housut joiden päällä hame, ne tunnistin, hiustöyhtötkin kuulosti ihan hullulta...

Vaikka kai se muoti muuttui niin paljon, että 80-luvun alkupuolella syntyneillä ja puolivälissä syntyneillä oli teini-ikäisinä ihan eri muotia :D

tää pitää paikkansa. ite oon vm 82 ja muistan kyl teiniajoilta et jopa 83 syntyneillä oli ihan eri tyyli kuin meillä. 82 syntyneet on vissiin ollu viimeisiä kasarityylin edustajia. :LOL:

Mulla ja miehellä on vieläkin nappiverkkarit, käytössä ovat edelleen :D Juu ja pilotteja taisin omistaa parhaimmillaan 3 :whistle:

Ja jos oikein tahdon muistaa niin kummasti viikonlopun jälkeinen muoti ilmiö oli jenkki huivi tiukasti kaulaan kietaistuna (se kuuluisa pesu-aine ihottuma)

Nyt ei muisti vielä toimi tähän aikaan aamusta, olen -82

Yhteistyössä