nyt antakaa tsemppiä... inssi huomenna....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua...

Vieras
mä olen ajellu yleensä saman open kans ja tänään sit tuli toinen ope... :O

no... musta tuntu, että se löysi valittamista lähes joka asiasta.... ajoin liian pienellä vaihteella parkkihallissa, en osannu ryhmittyä ja ajoin epätaloudellisesti. oikein jankutti sitäkin...että katsopa mittaria, mitä kierroksia se näyttää yms... vaikka taloudellinen ajohan ei ole mikään hylkäysperuste. siis aina ennen on menny ihan hyvin. oli siis kyse risteykseen tulosta ja kytkimen liiallisesta painamisesta...

meillä on iso auto, voyager kotona, ja oon huomannu miten se tarvii tilaa esim. kääntymiseen pihaportista... eli ei voi lliiskata sitä autoa ihan oikeaan reunaan kun kääntyy...eli siitä jääny tietysti aina välillä mieleen auton ulottuvuudet yms.

ja kun hiljensin ennen suojatietä niin ukko vaan meuhkasi, että anna mennä vaan kun siellä on punainen muilla... näytti nimittäin siltä, että pyöräiliä tulee aivan liian lujaa eikä aio ees pysähtyä :o

nyt on ihan kamala paniikki päällä.... varmasti mokaan jotain; ajan liian keskellä, en osaa ryhmittyä vasemallejos oon kääntymässä sinne päin ym ;(

per....kele....

antakee nyt hyviä neuvoja....

Ei sun tarvitse olla inssissä täydellinen kuski. Siellä vaan arvioidaan oletko tarpeeksi turvallinen, että sinut voidaan päästää harjoittelemaan itsenäisesti. Hyvin se menee, ja varmasti pääset läpi, ellet ajele ylinopeutta, päin punaisia, tai muuten vaan holtittomasti ja vaaraa aiheuttaen.

Taloudellisuudella ja ennen suojatietä hiljentämisellä ei ole mitään väliä inssissä. Eikä auton sammumisella eikä kytkimen töksäyttelyllä.

Älä aja punaista päin, älä stop-merkistä pysähtymättä, älä ylinopeutta. Noilla on väliä. Muista vilkaista oikealle kääntyessä se kevyt liikenne ymvs, niillä on kanssa väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Harman:
Ei sitä kovin helposti reputa! Mäkin posottelin hetken aikaa vastaantulijoiden kaistalla ja läpi meni.. :D :D Tsemppiä vaan. :)

Riippuu inssistäkin. Mä pomppasin vain yhdestä jutusta joka ei edes riskeerannu ketään. Se inssi itse sanoi että siihen asti meni hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
jos et ajaisi sitä korttia ollekkaan.Tunareita on liikaa liikenteessä

Sä et varmaan koskaan ole ollut tuore ja hiukan epävarma kuski? Muistit kaikki säännöt ja tavat, olit taloudellinen ja sosiaalinen kuski heti ekasta ajotunnista lähiten?

Ai et? No sitä ajattelinkin. Joskus kannattaisi vaan olla hiljaa.

Mutta ap´lle tsemppiä! Hyvin se menee eikä noista mikään ole peruste ajokokeen hylkäämiselle :)
Seuraat vaan nopeusrajoituksia, muuta liikennettä, liikennemerkkejä ja -valoja.
Kunhan siis et aja ylinopeutta, päin punaisia eikä kenekään päälle tai yli niin kyllä se läpi menee! :hug:

Yhteistyössä