Nyt antakaa joku todella hyvä, hieman erilaisempi RUOKAOHJE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vindalooda mun malliin!

broilerin filesuikalaita, paista öljytilkassa
vindaloo tahnaa purkista 3kukkuraa ruokalusikkaa, sekaan
tölkki/pahvitötsä kookosmaitoa sekaan ja anna kiehua kasaan joku vajaa 10min että on sopivan sakeaa. suolaa jos tarvii niin soijaa sekaan.

lisäks jassuriisiä, vihreetä salaattia. :p tulista on. (otan lapsille toiseen kattilaan broiskuu ja kookosta ilman vindaloota ja maustan curryllä ja soijal)

Alkuperäinen kirjoittaja lisää vinkkiä:
mikä olisi tyylisuunta tai perusaines, tai edes hintataso?

Ei mitään väliä, meillä ei periaatteessa ruuanhinnasta tingitä :D Mutta jotain mitä saapi tuosta lähikaupasta, ei jaksa lähteä kävellen kaupungille markettiin :D Eikä perusaineksellakaan ole väliä... kaikkea voi ainakin kerran kokeilla :D Mutta ei mitään ihan hiormu mausteista, että uppoaa noille lapsillekin. Eilen tein jalapenolihapullia ja ne nimittäin meinas tökkiä, vaikkeivät olleetkaan mitenkään ihan hirmu tulisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
vindalooda mun malliin!

broilerin filesuikalaita, paista öljytilkassa
vindaloo tahnaa purkista 3kukkuraa ruokalusikkaa, sekaan
tölkki/pahvitötsä kookosmaitoa sekaan ja anna kiehua kasaan joku vajaa 10min että on sopivan sakeaa. suolaa jos tarvii niin soijaa sekaan.

lisäks jassuriisiä, vihreetä salaattia. :p tulista on. (otan lapsille toiseen kattilaan broiskuu ja kookosta ilman vindaloota ja maustan curryllä ja soijal)

Saapiko tuota vindalootahnaa ihan lähikaupasta ja onko ihan tuolla nimellä tarjolla... en ole nimittäin koskaan moisesta kuullutkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://www.signalpack.com/reg/shp/fine/product.php3?idCat=35&idProduct=14

ainakin citymarketissa on..

Tuota on kyllä pakko kokeilla; jos ei tänään niin huomenna viimeistään =) Kyylostaa herkulliselta nimittäin.. ja tulinen on minun makuuni =) Kiitoksia tästä vinkistä :hug: :flower:

Yhteistyössä