nyt alko VHH-ruokavalio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli tänäaamuna aloitin VHH-ruokavaliolla, katsotaan tuleeko tuloksia.. 8kg sais lähteä,normaalipainossa olen,mutta kun olen tosi lyhyt niin tämäki kilomäärä näyttää liian paljolta.
onko muita tätä ruokavaliota noudattavia ja millaisia tuloksia?

Kerro lisää! Olen itse aloittelemassa huomenna ja mietin just tota hiilarien määrää, paljonko sulla on? Ajattelin itse syödä ainakin ruisleipää ja vaihtelevasti myös hedelmiä, vaikka niissä hiilareita onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja myös aloitteleva:
Kerro lisää! Olen itse aloittelemassa huomenna ja mietin just tota hiilarien määrää, paljonko sulla on? Ajattelin itse syödä ainakin ruisleipää ja vaihtelevasti myös hedelmiä, vaikka niissä hiilareita onkin.

miksi vasta huomenna? miksei tänään?

Alkuperäinen kirjoittaja myös aloitteleva:

olen lukenut paljon karppaus.info sivuja,ja mä en tykkää hiilareiden tms laskemisesta,vaan oon päättänyt mennä sillee ku hyvältä tuntuu! kuitenkin jätän pois leivät,perunat,puurot ja silleen. paljon marjoja ja vihreitä kasviksia, lihaa ja kalaa. mulle tulee järkky turvotus aina kun syön perunaa/leipää ja muuta mössöä,että jo senki takia oon kyllästynyt noihin tuotteisiin,maha on kuin jalkapallo! toivottavasti tää tepsii!

quote]miksi vasta huomenna? miksei tänään? [/quote]

No kun tänään mennään yksiin juhliin, enkä jaksa vastata anopin ja muiden ihmettelyihin siitä, miksen ota kakkua tms... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen lukenut paljon karppaus.info sivuja,ja mä en tykkää hiilareiden tms laskemisesta,vaan oon päättänyt mennä sillee ku hyvältä tuntuu! kuitenkin jätän pois leivät,perunat,puurot ja silleen. paljon marjoja ja vihreitä kasviksia, lihaa ja kalaa. mulle tulee järkky turvotus aina kun syön perunaa/leipää ja muuta mössöä,että jo senki takia oon kyllästynyt noihin tuotteisiin,maha on kuin jalkapallo! toivottavasti tää tepsii!

Me mennään sitten aikalailla samalla meiningillä. Itse ajattelin aluksi hiukan viitteellisesti katsella noita hiilarien määriä, mutta mihinkään ortodoksiseen laskemiseen en minäkään rupea.

Tsemppiä sinne, toivottavasti onnistutaan molemmat :)

tsemppiä ja teit oikean valinnan.tuloksia tulee kun on kärsivällinen eikä ota tätä laihiksena vaan elämäntapana.tulet huomaamaan kuinka olosi muuttuu jo ennen painon pudotusta!

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
tsemppiä ja teit oikean valinnan.tuloksia tulee kun on kärsivällinen eikä ota tätä laihiksena vaan elämäntapana.tulet huomaamaan kuinka olosi muuttuu jo ennen painon pudotusta!

kiitos!
ensin alkuun hirvitti ajatuskin lisätä rasvan määrää mutta kun ihmiset niin ovat vakuutelleet että tämä auttaa niin kokeillaan nyt :)
oletko itse saanut millaisia tuloksia?

ja MYÖS ALOITTELEVA onko sulla mitkä syyt aloittaa tämä elämäntapa? voitais vaihdella kuulumisia jatkossakin,vai mitä?

kiitos!
ensin alkuun hirvitti ajatuskin lisätä rasvan määrää mutta kun ihmiset niin ovat vakuutelleet että tämä auttaa niin kokeillaan nyt :)

ja MYÖS ALOITTELEVA onko sulla mitkä syyt aloittaa tämä elämäntapa? voitais vaihdella kuulumisia jatkossakin,vai mitä?

mä en ole laskenut mitään enkä aloittanut 2vkon tiukalla jaksolla ja 4kk tippui 7kg mutta jo ennen puntaria näkyi vkossa turvotuksen loppuminen ja mielettömän hyvä ja energinen olo.tietty saa nopeammin painoa tippumaan jos harrastaa liikuntaa ja ottaa tiukemman linjan.mulla herkkupvä kerran vkossa,mutta ihmeellisesti ne namit ei kiinnostakkaan enää niin paljoa :D

kiitos!

mä en ole laskenut mitään enkä aloittanut 2vkon tiukalla jaksolla ja 4kk tippui 7kg mutta jo ennen puntaria näkyi vkossa turvotuksen loppuminen ja mielettömän hyvä ja energinen olo.tietty saa nopeammin painoa tippumaan jos harrastaa liikuntaa ja ottaa tiukemman linjan.mulla herkkupvä kerran vkossa,mutta ihmeellisesti ne namit ei kiinnostakkaan enää niin paljoa :D

niin just :) ajattelin vaan että lähteeköhän tätä rasvaa niin hyvin pois kun ei varsinaista ylipainoa ole,mut varaa lähteä kyl on,jenkkikset ja reidet erityisesti :)
ainoa mitä varmasti tulen kaipaamaan on jauhelihakastike,mutta siitäki oli tosi hyviä versioita tuolla em.sivulla ku niitä selasin :)

kiitos!

niin sillä rasvan käytöllä (määrällä) ei ole merkitystä vaan just hiilareilla. kun ne hiilarit sitoo sitä rasvaa itteensä. ja siksi vaan hiilaria palaa pois.mut jos ei ole hiilareita mitä polttaa niin rava palaa pois..

Yhteistyössä