Nyt alkas kahvilakko! -turhis-

Eli tervetuloa päänsärky ja muut oireet. Ajattelin ensin lopettaa kuppikokoa vähentämällä, mutta lopetin sitten kertalaakista. Uskottelin itselleni viimeiset pari vuotta etten herää ilman tuota kahviannostani. Aina ennen olen "sylkenyt kuppiin", eli opettelin tuon kahvinjuonnin vasta "isona tyttönä". Ja koko tuon kahden vuoden ajan tuon aamukahvin jälkeen sydän paukkaa ylimääräisiä kierroksia, kroppa käy ylikierroksilla, ja kädet tärisee niin ettei kuppi tahdo käsissä pysyä. Ja kahvissa tietääkseni on lisää muitakin "nautinotaineita" kuin tuo kofeiini, ja huomasin kropassa kaikkia oireita, joita koetan nyt hillitä sanomalla ei kiitos kahville. Mutta saapas nyt nähdä mitä muita vieroitusoireita tulee kuin tuo päänsärky...
 
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Onnea yritykseen :) Mulle ei aikoinaan tullut mitään, oli pääkopassa vain koko juttu.Nykyään lähden liikkeelle viikolla ilman jopa tuota kaffeeta.

Juu kiitti
=) . Tuo kahvi on tosiaan pään sisälle rakennettu juttu, olen huijannut itseäni etten ilman tule toimeen. Nyt huijaan sitten takaisin, että tulen toimeen ilmankin.
 

Yhteistyössä