Nyt alkaa mennä hermo!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
5 kierto kun söin clomeja ja toinen kierto 3 tbl annostuksella. Ei menkkoja-ei raskautta, taaskaan! \|O \|O :headwall: :headwall: :'( Näin on nyt käynyt kolme kertaa, eli kun aloitettiin 1 tbl annostuksella, niin ei tärppiä, mutta vuoto tuli. Jatkettiin ja toisella kertaa ei edes vuotoa... 2 tbl ei vastetta ja 3 tbl taas tuli ovis, mutta ei tärppiä... Ja nyt siis taas ei tärppiä, eikä vuotoa. Esikoista yrittäessä mulla oli terot tässä mukana, niin vuoto tuli aina kun ei tärpännyt. Nyt olen yrittänyt monta kertaa varovaisesti ehdottaa, että pidettäisi terolutit mukana, vaan ei kuulema tarvi kun clomifenit toimiessaan saavat vuodon aikaan. No, mitä ilmeisimmin tämä ei toimi... Pitänee taas yrittää sinne lääkärille soitella...

Kuinka paksu kohdun limakalvo on ollut ovishetkellä?
Clomithan saattavat ohentaa kohdun limakalvoa -> jollei ole tarpeeksi paksu ei välttämättä vuotoakaan?
Tai onko sun ovis varmistettu ultralla tai verikokeella? Silloinkin saattaa vuoto jäädä tulematta jollei ovista tapahdu (vaikka siis ovistestillä sen pongaisikin)

Mulla todettiin clomien ohentavan limakalvoa, mikä taas heikentää raskaaksitulon mahdollisuutta. Lääkäri totesi saman tien, ettei minun kannata koskaan enää käyttää clomeja. Tarkistuta limakalvo! :flower:

Hei Nala78!
Itse söin ekaksi teroja jotta saataisi kierto säännölliseksi ja kai se kuuluu ekoihin hoitoihin. Meni puoli vuotta ei auttanut, vähä lyhensi kiertoa. Siirruttiin clomeihin ja kierto alkoi heitellä 38-54 päivään. Oviksen pongasin joskus tikuilla mutta ei tärpännyt. Sit siirryttiin yksityiselle ja vaihdettiin hoitomuoto ja no ei ole kyllä vieläkään tärpännyt ( olleen viimeisen IUI pp:llä). Kuulin saman jutun että clomit voivat ohentaa limakalvoa ja silloinhan ei alkio välttämättä pysty kiinnyttymään. Clomeja ei kuulemma suositella syötäväksi yli puolta vuotta.

Soitin sinne polille ja siellä vaan kehottivat odottamaan vielä viikon verran ja testaamaan sitten uudestaan... Joopa joo... Sanoin, että palailen sitten viikon päästä asiaan... :whistle:

Mulle on tehty labrat (s-progesteroni) ja myös follikkeliultrat joka kerta kun annostusta on jouduttu muuttamaan. Eli luulisi että siinä olisi havaittu limakalvon oheneminen... :/

Nyt on muutenkin jännän runsas tuo valkovuoto, tai ei se mitään valkoa kyllä ole vaan ihan kirkasta limaa. En tiiä. Katellaan nyt sitten vielä se viikko. Kohta varmaan kroppa alkaa kehittää (vale-) raskausoireitakin... :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 18:40 Nala78 kirjoitti:
Nyt on muutenkin jännän runsas tuo valkovuoto, tai ei se mitään valkoa kyllä ole vaan ihan kirkasta limaa. En tiiä. Katellaan nyt sitten vielä se viikko. Kohta varmaan kroppa alkaa kehittää (vale-) raskausoireitakin... :attn:

Mulla on täsmälleen sama tilanne: syön Clomeja ja sitten Lugeja "kiertoa säännöllistyttämään". Ja kattia kanssa! Luget vaan saavat aikaan tiputteluvuotoa ja pidentävät kiertoa. Mulla on tässä viikon aikana tiputellut kahtena päivänä ja nyt on ollut runsasta kirkasta valkovuotoa. En nyt sitten tiedä tuleeko niitä menkkoja vai ei ja jos ei tule, niin koska alotan seuraavat Clomit? Arggghhh... tämä on inhaa.

Yhteistyössä