Nyt alan olemaan ylpeä itsestäni ja kropastani *ennen/jälkeen kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa :D

Mulla on kerpele sentään vielä neljästä-kuuteen kiloa mentävänä, ja on tää tympeetä ku et mitenkään yritä painoa pudottaa niin ei se putookaan :whistle:

Mut ihan tyytyväinen mä oon, kun edellisen raskauden jälkeen jäin 93 kiloseksi ja nyt on se 74 (en oo varma kun en oo käynyt vaa'alla kuukausiin..

Wau..

Mulla on lähtenyt vuodessa -18kg ja 10 ois vielä tiputettavaa.

Mites toi keitto... Paljonkos sitä saa/pitää syödä päivässä.. syöttekö karpit 2 lämmintä ateriaa päivässä? Mulle on käynyt vahingossa nähkääs niin et musta on tullu "karppi". Huomasin kerran että en syö enää lainkaan leipää enkä perunaa ja muutenki hiilarit vähentyny hirveesti. Eikö ole ollu tietoista mitenkään..

Mut, hyvä niin..

Tsemppiä kaikille taikinamasuille :D

Olen samaa mieltä ohon kanssa. Asennot ovat erilaiset ja tämän vuoksi mahdollisimman objektiivisen kuvan luominen muuttuneesta ulkonäöstäsi on mahdotonta. Luonnollisesti itsensä venyttäminen aiheuttaa optisen illuusion kapeammasta rungosta.

Onkos kukaan laskenut paljonko hiilareita on lautasellisessa tuota keittoa ? Ei sillä, voin mä sen itekin laskea, mutta ajattelin vain josko joku muu olis jo sen tehnyt :D
Niin, ja ap:lle onnea uudesta ulkomuodosta :)

[QUOTE="mimmi";22896323]Onkos kukaan laskenut paljonko hiilareita on lautasellisessa tuota keittoa ? Ei sillä, voin mä sen itekin laskea, mutta ajattelin vain josko joku muu olis jo sen tehnyt :D
Niin, ja ap:lle onnea uudesta ulkomuodosta :)[/QUOTE]

ööööh, mä muistelisin et se ois ollu alle 5 kuitenki :D

[QUOTE="hmm";22896266]Älä sie leiki siellä. Kertakin riittää...

Missä kohtaa se sit koskee?[/QUOTE]

Ristiselkää. Se paukkuu.. :O Ja sit se särkee.. Nyt mä juu pidän taukoa mut on se kumma ettei voi VENYTELLÄ luulis tekevän hyvää.. Oon koittanu lääkärin ohjeiden mukaan venytellä ja voimistaa selklihaksia mutkun ne ei tajua et mulla ei satu lihakset, vaan häntäluusta säteilee kipu.. :/

Vautsi PinkLily, onnea hurjasti ja kimppu kukkia.:flower:

Mä sain tuosta vaan lisää puhtia omaan karppaukseen, kun katselin sun lukemia ja mä olen aivan samoissa alkulukemissa nyt!! Taidan kopsata kaikki sun kirjaamat reseptit, jos vaikka itsekin onnistuisi.

Mutta ihan älyhieno suoritus ja tsemppiä jatkoon.

Onnea kovasti :)
itellä paino nousi salakavalasti kun raskausajat toi kiloja paaaljoon... Ja ei ne lähteneet mihinkään, toisin kun kaikki lupaili. Mut nyt mun vaaka heilahtaa 72kg, kun vielä kuopuksen ristiäisissä se näytti ikävää 89kg. Ja noista hipoista on nyt 1v 3kk aikaa.
Vielä pitäis ainakin 5kg saada pois, sit oisin jo ihan iloinen vaikka ne mitat ennen raskautta olikin jotain ihan muuta... (13kg vähempi kuin nyt) mut ehkä toi 5kg viel onnistuu :)

Ristiselkää. Se paukkuu.. :O Ja sit se särkee.. Nyt mä juu pidän taukoa mut on se kumma ettei voi VENYTELLÄ luulis tekevän hyvää.. Oon koittanu lääkärin ohjeiden mukaan venytellä ja voimistaa selklihaksia mutkun ne ei tajua et mulla ei satu lihakset, vaan häntäluusta säteilee kipu.. :/

Häntäluusta? Eli selkä ei särje vaan häntäluu? Häntäluu voi olla murtunut. Ootko joskus tässä lentänyt niin perseelles, että sattui aivan piip paljon?

Ei sekään kyl kuulosta terveeltä jos selkä naksuu jos venyttelee. Pakko mennä lääkäriin. Tuossa voi käydä vielä vaikka mitä...

:heart:

[QUOTE="hmm";22898758]Häntäluusta? Eli selkä ei särje vaan häntäluu? Häntäluu voi olla murtunut. Ootko joskus tässä lentänyt niin perseelles, että sattui aivan piip paljon?

Ei sekään kyl kuulosta terveeltä jos selkä naksuu jos venyttelee. Pakko mennä lääkäriin. Tuossa voi käydä vielä vaikka mitä...

:heart:[/QUOTE]

Juu siis mä taisinkin tossa edellisellä sivulla kertoo pienen tarinan mun ala-asteen kouluretkestä levin rinteeseen (pulkkamäkeen) Ja on ollu tätä vaivaa nyt siis oisko 9 vuotta. Paitsi et ei oo paukahdellu tälläi ennen :(

[QUOTE="vieras";22897828]Onnea kovasti :)
itellä paino nousi salakavalasti kun raskausajat toi kiloja paaaljoon... Ja ei ne lähteneet mihinkään, toisin kun kaikki lupaili. Mut nyt mun vaaka heilahtaa 72kg, kun vielä kuopuksen ristiäisissä se näytti ikävää 89kg. Ja noista hipoista on nyt 1v 3kk aikaa.
Vielä pitäis ainakin 5kg saada pois, sit oisin jo ihan iloinen vaikka ne mitat ennen raskautta olikin jotain ihan muuta... (13kg vähempi kuin nyt) mut ehkä toi 5kg viel onnistuu :)[/QUOTE]

oih, mä ootan kans että saa painaa ton 72 ja sit siit vähemmän... :)

Yhteistyössä