Eli... Minkä namipussukan pyydän miestä tuomaan kaupasta? Mä en keksi mitään hyvää nyt, vaikka jotain tekisi mieli.. Jotain missä on salmiakkia ja hedelmää...!!!
:kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Eli... Minkä namipussukan pyydän miestä tuomaan kaupasta? Mä en keksi mitään hyvää nyt, vaikka jotain tekisi mieli.. Jotain missä on salmiakkia ja hedelmää...!!!:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja polli:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Eli... Minkä namipussukan pyydän miestä tuomaan kaupasta? Mä en keksi mitään hyvää nyt, vaikka jotain tekisi mieli.. Jotain missä on salmiakkia ja hedelmää...!!!:kieh:
hyvää makumaasta
Alkuperäinen kirjoittaja polli:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Eli... Minkä namipussukan pyydän miestä tuomaan kaupasta? Mä en keksi mitään hyvää nyt, vaikka jotain tekisi mieli.. Jotain missä on salmiakkia ja hedelmää...!!!:kieh:
hyvää makumaasta
hyvää makumaasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lumileijonapussi.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lumileijonapussi.
Nää on mun lemppareita, mutta mies ei pidä ollenkaan... Tosin aina kun meen ite kauppaan niin ostan näitä :kieh: