N
no name
Vieras
ihan oikeesti hän on ollut aina todella hankala,aina,heti ekasta tunnista lähtien kun syntyi. nykyään on jo koululainen. ja kaikesta siitä kasvattamisesta,kehumisesta,hyvin suuresta työstä mitä hänen eteen olen tehnyt on loppu tulos se että hän vaan uhmaa,uhmaa uhmaa uhmaa uhmaa.
kyllä ja uhmaa. joka aamu alkaa näin
ä:huomenta,nyt hammaspesulle
lapsi: ei reagoi
hetken päästä äiti: mene sinne hammaspesulle
lapsi;ei regointia.
äiti:NYT HAMMASPESULLE
lapsi:en mene.
äiti taluttaa vessaan-> siellä ei tapahdu mitään. paitsi kun äiti suuttuu, sittenkään homma ei tunnu etenevän.
ja sama homma joka asiassa ei vastaa, ja jos vasta vastaus on aina EN TEE;EN MEE;EN EN EN:
se on mennyt vapaaehtoisesti hammaspesulle ehkä 5kertaa elämässään.
kaikesta tästä ja paljon muustakin lapsen käytöksestä johtuen olen viime aikoina huomannu että suurimman osan ajasta ajattelen että kellään ei oo niin ärsyttävää lasta.
ja hei turha tulla syyttää että näistä mun tunteista johtuu lapsen käytös, kun se on nimenomaan toisinpäin. voin tuoda ton viikoksi sille joka ei usko, sen jälkeen uskoo epäilevinkin.
kyllä ja uhmaa. joka aamu alkaa näin
ä:huomenta,nyt hammaspesulle
lapsi: ei reagoi
hetken päästä äiti: mene sinne hammaspesulle
lapsi;ei regointia.
äiti:NYT HAMMASPESULLE
lapsi:en mene.
äiti taluttaa vessaan-> siellä ei tapahdu mitään. paitsi kun äiti suuttuu, sittenkään homma ei tunnu etenevän.
ja sama homma joka asiassa ei vastaa, ja jos vasta vastaus on aina EN TEE;EN MEE;EN EN EN:
se on mennyt vapaaehtoisesti hammaspesulle ehkä 5kertaa elämässään.
kaikesta tästä ja paljon muustakin lapsen käytöksestä johtuen olen viime aikoina huomannu että suurimman osan ajasta ajattelen että kellään ei oo niin ärsyttävää lasta.
ja hei turha tulla syyttää että näistä mun tunteista johtuu lapsen käytös, kun se on nimenomaan toisinpäin. voin tuoda ton viikoksi sille joka ei usko, sen jälkeen uskoo epäilevinkin.