Ny se on sit tehty...*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Maistraattiin lähti paperit postissa ja pojan nimi virallistetaan lähipäivinä.
Soittelin vielä varmistukset eilen kirjoitusasusta. Pitäs olla kaikki ihan OK eikä tarvittu mitään selostuksia vaikka nimessä onkin jotakin erikoista suomalaiseen kirjoitusasuun verrattuna.

Nyt sit jännityksellä odotellaan et koska tulee Kela-kortti.

Ja kela-kortin jälkeen näemmä alkaa tunkea jos minkälaista roskapostia "vauvaperheen vanhemmille". |O Meille tuli kela-kortti perjantaina ja sen jälkeen on joka päivä tullut postista kaikenmoisiin kerhoihin liittymiskehotuksia yms.

Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
Ja kela-kortin jälkeen näemmä alkaa tunkea jos minkälaista roskapostia "vauvaperheen vanhemmille". |O Meille tuli kela-kortti perjantaina ja sen jälkeen on joka päivä tullut postista kaikenmoisiin kerhoihin liittymiskehotuksia yms.

Kerhokutsut oli minusta ainoastaan kivoja :) Ilmaista huvia ja hyötyä :) Voihan ne aina jättää avaamattakin.

Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:

ARGH |O
Tota mä en muistanutkaan.

Kelassa kävin jättämässä matkakorvaushakemuksen lapsen sairaalassaoloajalta niin siinä luki että ******** POIKA, johon mä vielä lisäsin pojan etunimen...no kelan rouva sitten laittelee paperia..ja kysyy sitten "Kumpikas sulla siellä vaunuissa oikein on" :o
No tota...nyt mä tajuan miks ne ei saa paperiasioita hoidettua, nehän ei ees luen niitä. :whistle:

Yhteistyössä