Ny ne sitten pani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katkeramies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katkeramies

Vieras
Viime yönä se sitten tapahtui. Ne pani. Mun ex-tyttöystävä ja sen uus mies. Karmeeta kun tietää ja koko yön miettii, että joku toinen mies saa tehdä mitä haluaa minun tytölle... Ei tietenkään ole juu minun tyttö... mutta silti...

Pahinta on, että tiedän tämän tapahtuneen ja nää asuu vaan 200 metrin päästä minusta. Pahinta on kun menee Faceen ja siellä kaikki vahvistaa tätä... Exän postaukset, joista rivien välistä tai jopa suoraan luettavissa "kaikki".

Jotenkin en käsitä naisia. Vielä Juhannuksena vietimme uskomattoman yön yhdessä...

En käsitä miehiä.
Aamulla vielä samassa sängys, ja illalla toi uuden muijan mun nukkumiin lakanoihin.(y)

No, ei se enää kirvele näin 15vuoden jälkeen, mutta käsittää en voi ikinä.

Melkosta sekoilua tuli eilen harjoitettua. Kaikkee ei ees muista, mutta näemmä tullut Facessa sekoiltua ja puhelimellakin soitettu sinne sun tänne. Mutta ei mitään, kehtasin hakee lähikaupasta ison lastin lonkeroa ja olutta ja uuteen nousuun. Katotaan mitä tästä kehkeytyy.

Duunipuhelimen huutanut aamulla hoosiannaa, laitoin kiinni.

Seksiseuraa ei näemmä ihan noin vaan tullu, mutta kahtotaan...

Se on muuten jännä juttu, että mun ex sanoi vielä muutama viikko sitten, että "me ollaan vaan kavereita". Vittu laitoin sille Facessa, että "panekko sää kaikkien kavereiden kanssa". Meni hiljaseks.

Taas mies itkee kun joku nainen tekee saman mitä melkein joka mies tekis. Kuka vaan mies panis kaveriaan, jos se vaan olis viehättävä. Toki miehellä voi olla naiskavereita joita he ei panis, mut johtuis vaan siitä ettei kokis vetovoimaa niitä kohtaan. Ja pari olutta, niin aika moni mies panis melkein ketä vaan. Kokemusta. on.

Kyllähän tää miehen elämä on tullut seksin suhteen niin paljon helpommaksi. Tinderillä tai muilla systeemeillä seksiseuraa on todella helppoa hankkia. Ja tasokasta semmoista. Nykyään 20-30v naiset on todella vapautuneita seksuaalisesti ja kroppa kunnossa. Karvoitus ajeltu kokonaan tai ainakin hyvin hoidettu. Kauniita ja seksikkäitä naisia piisaa ja monet etsivät nautintoa.

10-20 vuotta sitten piti vielä kiertää ja kiehnätä, mutta nykyään perusnaamalla saa naista kunhan on supliikkimies. Ja jos ei oo supliikki, niin sitten auttaa esim. se että kroppa kunnossa. Tietenkin parasta jos kaikki.

Se toki on selvää, että se maalaistollo 45v ylipainoinen kalju ei saa naista. Mutta se ny on aina ollu niin. Ja nääkin voi sentään nykyään rahalla päästä panemaan.

Yhteistyössä