Nuva Ringillä uimaan!?

Olen 2 lapsen äiti jolla on käytössä Nuva Ring. Olen erittäin tyytyväinen valintaan, en edes huomaa koko rengasta - paitsi uimahallissa!

Käyn uimassa 2-4 kertaa viikossa, joten ongelma on minulle iso. Uidessa minulle menee vettä emättimeen tosi paljon ja sitten uinnin jälkeen se "lorisee" sieltä ihan kuin lapsivedet menisi :) Ilmeisesti johtuu siitä, että rengas avaa hieman värkkiä siten, että sinne vesi pääsee.

Luovuin renkaasta vaikka harmitti, sillä pidin siitä muuten. Ajattelin, ettei kloorivesi voi olla terveellistä limakalvoille... eikä se ole edes mukavaa.

Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
 
DIESELmom harmaana
kuule voit ihan huoletta jatkaa renkaan käyttöä. se veden meneminen emättimeen johtuu enenpikin siitä että paikat ovat hiukan löystyneet raskauksien aikana..

emätin on kuin muovipussi vedessä,. eli vaikka rengas onkin halkaisijaltaan aikasta suuri niin emättimen seinämät pyrkivät painumaan kiinni renkaan ympärille, mutta raskausajan hormonimuutokset ja synnytys hiukan löystyttää noita lihaksia ja vesi pääsee sinne vaikka mitään rengasta ei olisikaan käytössä. ajan myötä lihakset hiukan palautuu ja vaiva poistuu jos vaan muitsaa treenata.

tiedän useita joilla sama ongelma vaikka eivät rengasta käytäkään. =)
 

Yhteistyössä