nuva ring

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiu

Vieras
:headwall: mulla on ollut nuva ring ehkäisynä jo vuoden verran. Muuten olis tosi kätevä, mutta mulla on ollu kaks ongelmaa sen kanssa. Painoa on tullut melkein 7 kg lisää. Painoin aikasemmin vaan 53 kg, joten mahdun kuitenkin vielä ovista kulkemaan. Tää toinen ongelma vaivaa mua enemmän... En meinaa millään saada rengasta asetettua paikoilleen, siks mä ihmetteleln niitä jotka jaksaa repiä sen pois joka kerta kun ovat yhdynnässä. Kysynkin siis teiltä onko teillä jokin poppakonsti sen takasin laittamiseksi vai onko mussa vaan joku valuvika. Olen suunnilleen seissyt päällänikin, kun yritän ängetä sitä takaisin. Ensin tuntuu, että se meni paikoilleen, muuta kun nousen ylös se "tuntuu" ilkeästi, aivan kuin tamponi olisi huonosti. Antakaa mulle vinkkejä, kiitos ennenkuin luovun toivosta.

siulla on väärä osasto.. meepäs tonne ehkäisyosioon kyselee niin saat ehkä paremmin apua..

ite kahden vuoden käytön jälkeen heitin koko reseptin roskiin kun sain kaikki mahdolliset oireet painon nousun päänsäryn, pahoinvoinnin haluttomuuden limakalvojen ohenemisen kutinan ja haavaumien yms lisäksi.. eli ei kiitos enää hormoneja mulle

Yhteistyössä