Nuva Ring

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alyssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvää:
-menkat ihan olemattomat (muutaman pvän niukkaa)
-menkkakivut lähti
-selkäsärky lähti
-helppo
-ei tartte muistaa kun kerran kuussa
-menkat tulee 3:n kuukauden välein (kun pidän putkeen yhen paketin ja annan tulla vuodon, gyne suositteli niin)

huonoa:
-hinta

Mullakin on ollu. Helppokäyttöinen koska ei tarttenu jokapäivä muistaa niinkuin e-pillerit. Lopetin käytön koska tulin raivopäiseksi. Olin kävelevä pyörremyrsky tasaisesti koko ajan. Aivan kuten gynellä sanottiin, että tosi hyvä kun ei tule hormoonipiikkejä niin kuin pillereillä vaan horppa erittyy tasaisesti kokoajan. Alakerta kuivu saharaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Lisään vielä, et mulla parani ihon kunto. Heti kun lopetin käytön niin naama oli ku pitsa.

mun gyne sano tuosta myös, että tälläinenkin "helpotus" voi tulla. mutta ei erityisemmin koskaan ole huonoa ihoa ollut, niin en sillee osaa vastata. mutta perää jutussa varmasti joo on.

Alkuperäinen kirjoittaja alyssa:
tuosta ei kyl mulle sanottu, et voi syödä 3 kk putkeen...

ei syödä :D :D mut joo saa, ihmisellä ei tartte kun 3krt vuodessa tulla tyhjennysvuoto. ja sitte yhtä rengasta kannattaa pitää sen 4vkoa, eikä 3 niinku neuvotaana, teho riittää viel, senki mun gyne neuvo.

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
HIRVEE valkovuoto, KAUHEE alapääkutina. 2 rengasta käytin ja kolmatta en tule käyttämään. Oireet loppu, ku renkaan käytön lopetin.

Mulla ihan samoja oireit :kieh:

Just toi kutina ja valkovuoto vie mun järjen, joten enää en sitä laitakaan.Mulle tuli kuukautiskivut takas ja selkäkipua on ollut koko käytön ajan, turvotusta ja kaikkea muuta kivaa :/

Nyt mä en sitä enää laita, ihan sopimaton mulle koko juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja alyssa:
ok, ei syödä :D mut että ei tarvi vaihtaa 3 viikon välein, siitä ei kyllä puhuttu, mikskähän?

kun se viikko siinä on vaan rahastusta ;) ei hätää, ihan gynegoiden parhaimmistoa tuo lääkäri on ja sano, että 4vkk ja tauko tai uus rengas.

Yhteistyössä