Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttavat:
Kokemuksia erittäin nuukista ystävistä/kavereista. Minulla on tällähetkellä todella monta, joitten kanssa kulkiessa, tulen aina kaikissa tilanteissa maksumieheksi ja eikä koskaan voi tarjota takaisin.
No eihän minun tarvitsisi tarjota, mutta ei ole kivaa olla kuivinsuin pitkät ajat.
No osta omat ruokasi/juomasi, ja anna pihien olla kuivinsuin. Katsokoon sitten vierestä jos ei kerran sen verran voi kukkaronnyörejä raottaa. Olet itse opettanut kaverisi elämään siivellä. Olisikohan aika opetella muille tavoille. Seuraavan kerran vaan toteat, että josko kumpikin maksaa omansa tai sitten vaan pokkana ostat itsellesi etkä tarjoudu muiden puolesta maksumieheksi.
Niin olen raottanut kukkaronyörejä vuosi kaupalla ja nyt tullut tunne, että ei jaksa aina olla tarjoaja. Tuntuu kovin huonolta käytökseltä, jos itse vaan siinä syö..ja muut kattelee vierestä. Tulen perheestä jossa vieraanvaraisuutta on aina ollut ja ehkä sieltä olen perinyt käyttäytymiseni.Jotenkin olen aina olettanut, että vieraanvaraisuus menisi puolin ja toisinkin, mutta omassa elämässäni , saan olla lähes aina se, joka tarjoaa ja muut ei hokaa tilannetta että joskus voisivat hekin tarjota.