"Nuukailijat"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä aloitin nuukailun vasta kuun alussa. Kuitit on kerättynä, mutta en ole vielä laskenut yhteissummaa. Sen tiedän, että kauppaan on mennyt huomattavasti vähemmän rahaa kuin mitä uskalsin edes toivoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä aloitin nuukailun vasta kuun alussa. Kuitit on kerättynä, mutta en ole vielä laskenut yhteissummaa. Sen tiedän, että kauppaan on mennyt huomattavasti vähemmän rahaa kuin mitä uskalsin edes toivoa.

Ääh, minä unohdin kokonaan :o Olin alkukuussa varmaan viikon pirtissä enkä käynyt missään, joten kun menin sitten kauppaan, olin unohtanut koko jutun. No, jos aloitan ensi kuun alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ääh, minä unohdin kokonaan :o Olin alkukuussa varmaan viikon pirtissä enkä käynyt missään, joten kun menin sitten kauppaan, olin unohtanut koko jutun. No, jos aloitan ensi kuun alusta.
Mäkään en ole enää käynyt päivittäin kaupassa vaan 2-3 kertaa viikossa. Ja silloinkin välillä olen selvinnyt laskusta alle vitosella.

Mäkään en ole enää käynyt päivittäin kaupassa vaan 2-3 kertaa viikossa. Ja silloinkin välillä olen selvinnyt laskusta alle vitosella.
Minä kyllä olen nyt suitsinut kulutustani ja pitää tehdäkin seuraavat kuukaudet, tulee eräs iso menoerä, jota pitkään harkittiin. Ja kun ei mene kauppaan eikä anna itselleen lupaa tilata mitään mistään, ei rahaa juuri kulu, kun vielä käytän ahkerasti pakastimen ja kuivaruokakaappien sisältöjä.

miten se on mahdollista?kerroppa

Yhteistyössä