Nuudelista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokkikoulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokkikoulu

Vieras
Miten valmistatte nuudelin, syöttekö sellaisenaan vai lisukkeena ?

Ite pidän nuudelipusseja hätävarana kaapissa ja kun olen yksin kotona syön usein. Aina tulee keitettyä sellaisenaan.

Olisko jotain hyviä sörsseleitä?

Meillä kans kaapissa semmosena pikasena nälän viejänä.. Miehen kanssa iltasin voidaan esim nuudeleita syödä.. vedenkeitin päälle, nuudelit kuppii, kiehuva vesi päälle ja joku kansi kupin päälle ja muutama minuutti tadaa.. :)

Mä rrrrrrakastan niitä Mama-merkkisiä kananuudeleita. Aivan ihania!
Kiehautan vedenkeittimessä veden ja kaadan astiaan mausteiden ja nuudeleiden päälle (en laita kaikkea chiliä mukaan siitä pussista ettei tule liian tulista, säästän muuhun ruuanlaittoon kun on niin hyvää chiliä ). Jätän hautumaan hyväksi aikaa että imevät mausteista vettä itseensä ja tulevat meheviksi, sillä aikaa sulatan mikrossa katkarapuja jotka kaadan sitten nuudelien sekaan. Valutan siivilässä vedet pois ja sitten nauttimaan herkullisesta ateriasta.
Tulipa nälkä, taidankin mennä laittamaan itselleni pussillisen... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Vekotiitus:
Kiehautan vedenkeittimessä veden ja kaadan astiaan mausteiden ja nuudeleiden päälle (en laita kaikkea chiliä mukaan siitä pussista ettei tule liian tulista, säästän muuhun ruuanlaittoon kun on niin hyvää chiliä ). Jätän hautumaan hyväksi aikaa että imevät mausteista vettä itseensä ja tulevat meheviksi, sillä aikaa sulatan mikrossa katkarapuja jotka kaadan sitten nuudelien sekaan. Valutan siivilässä vedet pois ja sitten nauttimaan herkullisesta ateriasta.

Ne on just parhaita ne MAMAt :-) muut on kuin kengännauhoja söis...

Alkuperäinen kirjoittaja Vekotiitus:

No, just ne on parhaita! :p Enkä mäkään kaikkea chiliä laita, mutta pakkohan siinä tujua on olla. :D

Yhteistyössä