Nutrilettilla laihduttaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vd

Vieras
Onkos täällä Nutrilettilla laihduttaneita? Paljonko olette pudottaneet ja missä ajassa? Onko paino pysynyt poissa, siis oletteko pystyneet Nutrilett-dieetin jälkeen muuttamaan ruokailutottumuksia niin, että paino on pysynyt hallinnassa?

Itse haluaisin pudottaa noin kymmenen kiloa (olen 170cm ja painan tällähetkellä noin 76kg). Ajattelin aloittaa tuolla Nutrilettin Quick start-kuurilla, oletteko sitä kokeilleet ja miten on toiminut? En ole koskaan ennen kokeillut tätä, joten kokemukset olisi tervetulleita.

En ole kokeillut muuta kuin juuri tuon 5 päivän kuurin. Kyllähän sillä mukavasti sai painoa pois, nestettä suurin osa. Mutta takaisinhan ne tulivat kun alkoi normaalisti taas syömään. Uskon että pitää ainakin kuukauden pari noita pussikeittoja syödä jotta ihan kunnon läskiäkin lähtisi pois.

Itsekkin ajattelin nyt tammikuussa aloittaa nutrauksen (10kg pois kans), on jo alennuksista pitkin vuotta tullu hamstrattua 3 pakettia quick-dietteja + pari muuta nutrilett-juttua.

Ensimmäiset päivät ovat yhtä helvettiä, mutta se neljäs ja viides päivä meni helposti, olisi voinut jatkaa mutta sorruin juhlimaan hienoa painonpudotusta ja senhän tietää mitä siitä seuraa :D

Lisää kokemuksia kenelläkään? Ajattelin myös aloittaa näillä laihdutuksen, tosin pudotettavaa on noin 30kg... Eli jatkossa täys elämäntaparemontti edessä.

Nostetaanpa :)
Nyt on joulut juhlittu ja viikonloppuna perseet vedetty, niin ei tuu hirmu ikävä alkoholiakaan vähään aikaan...
Tänään pitäisi aloitella. Olin tosiaan mahataudissa tammikuun ekan viikon, joten vähän myöhästynyt tammikuu-dieetti alkakoon. Nutrilett-pusseja about 3 viikoksi jo hamstrattu kaappeihin, eipä tarvi kauppaankaan raahautua vähään aikaan :D

Vähä jänskättää että jaksaako oikeasti pitää kuria, mutta yritystä ainakin nämä ekat tunnit ovat olleet :D Kyllähän tämä (kai??) helpottaa parin kolmen päivän jälkeen. Jännää!!

Vaaka näytti yllättävän vähän aamulla, 60,7. Tarkoitus ois päästä lukemiin 52-54, eli ei toivon mukaan ole mikään älyttömän hankala urakka edessä, saas nähdä...

siinä viiden päivän tehostarttipaketissa vaan on osa niistä sapuskoista niin pahoja ettei kertakaikkiaan saa syötyä ja alasmenevät ruoat riittää vaan kolmeksi ja puoleksi päiväksi :D

[QUOTE="vieras";25399608]siinä viiden päivän tehostarttipaketissa vaan on osa niistä sapuskoista niin pahoja ettei kertakaikkiaan saa syötyä ja alasmenevät ruoat riittää vaan kolmeksi ja puoleksi päiväksi :D[/QUOTE]

Itte olen niin kaikkiruokainen, että pystyn kyllä ihan mukisematta syömään kaiken, ainakin ne suolaiset. Pirtelöt ja jälkkärit jäävät usein syömättä tai niitä syö vain jos on ihan hurja makeannälkä.

Tosiaan, olen vähän hörhö ruuan suhteen, sairaalaruokia tuli ihan ikävä kun sieltä pois pääsin :D Olen itseasiassa aika yllättynyt että olen kuitenkin suht hoikassa kunnossa vaikka minä syön MITÄ VAIN (paitsi valkosipulia ja kebabbia...). Vois kuvitella että näillä ruokatottumuksilla voisin painaa jotain 120kg. Minun pelastus taitaa olla että syön noin määrällisesti hyvin vähän, lounaaksi mikroaterian ja päivälliseks... No yleensä mikroaterian :D Ei aamiaista, ei illallista, ei välipaloja paitsi silloin jos masentaa.

Huhhuh, maanantaiaamun kunniaksi alan näköjään sepittämään elämänkertomustani, sori!!

itse laihduin noilla vlcd-tuotteilla (nutrilett) 4 kiloa viikkossa kun alotin. ois vielä ollut pudotettavaa ja ois varmaan lähtenytkin, mutta kun ei pystynyt vaan keittoja vetämään, vaan piti saada jotain pureskeltavaa :D:D karppaamalla olen sen jälkeen pudottanut =)

mutta kyllä noilla lähtee, pitää vaan orjallisesti noudattaa!

En ole kokeillut muuta kuin juuri tuon 5 päivän kuurin. Kyllähän sillä mukavasti sai painoa pois, nestettä suurin osa. Mutta takaisinhan ne tulivat kun alkoi normaalisti taas syömään. Uskon että pitää ainakin kuukauden pari noita pussikeittoja syödä jotta ihan kunnon läskiäkin lähtisi pois.

Itsekkin ajattelin nyt tammikuussa aloittaa nutrauksen (10kg pois kans), on jo alennuksista pitkin vuotta tullu hamstrattua 3 pakettia quick-dietteja + pari muuta nutrilett-juttua.

Ensimmäiset päivät ovat yhtä helvettiä, mutta se neljäs ja viides päivä meni helposti, olisi voinut jatkaa mutta sorruin juhlimaan hienoa painonpudotusta ja senhän tietää mitä siitä seuraa :D

Mitä tarkoitetaan normaalilla?

Jos sillä tarkoitetaan paluuta siihen vanhaan ruokatottumukseen, jolla ne kilot oltiin alunperinkin saatu aikaan, niin tietenkin ne kilot tulee takaisin.

Mutta jos paluu suositetaan normaaliruokaan siinä määrin, että kulutus on syötyjä kaloreita suurempaa, kilot pysyvät poissa jatkossakin ja jopa vähenevät.

Ja siis ihan sama millä tavalla ne kilot on ensin karistettu. Eli on ne sitten saatu pois nutraten, karpaten, virallisterveellistä noudattaen tai vaikka paastoten...jos palaat siihen entiseen, kilot tulevat satavarmana takaisin.

Mutta juju onkin siis siinä, ettei siihen tulisi enää palata.

5 päivän pikakuurilla on hyvin vaikea oppia syömään oikein, varsinkin jos sen 5 päivän aikana on tosiaan vaan syöty jotain ateriakorvikkeita.
Ateriakorvikkeet sinänsä on kyllä ihan ok keksintö, mutta se mikä oikeasti pitäisi opetella, on ne oikeanlaiset annoskoot ja lautasen oikeanlainen sisältö. Niillä kun meistä kuitenkin suurin osa sitten loppuelämänsä menee eteenpäin, eikä ateriankorvikkeilla :)

Mitä tarkoitetaan normaalilla?

Jos sillä tarkoitetaan paluuta siihen vanhaan ruokatottumukseen, jolla ne kilot oltiin alunperinkin saatu aikaan, niin tietenkin ne kilot tulee takaisin.

Mutta jos paluu suositetaan normaaliruokaan siinä määrin, että kulutus on syötyjä kaloreita suurempaa, kilot pysyvät poissa jatkossakin ja jopa vähenevät.

Minun tapauksessa tarina on vähän masentava. Painoin ennen about 52kg (ilman mitään kontrollointia, pystyin syömään "mitä vain" lihoamatta), sitten masennuin ja mässäilin pelkkää suklaata 3 kuukautta ja sen aikana paino nousi vähän yli 10 kiloa, joista (ONNEKSI) osa katosi sitten kun normalisoin ruokavaliota. Mutta siis paino on nyt pysynyt täysin samana sen 3 vuotta, ja uskon että jos saisin nuo läskit pois, niin ne ehkä suht kiltisti pysyvät poissa niinkuin ennenkin. Eli tällä nykyisellä ruokavaliolla en ole lihonut, mutta ikävä kyllä en laihtunutkaan.

Sen viiden päivän kuurin aikana suurin osa (ellei kaikki) kilot olivat nestettä, ja ne tietysti tulivat takaisin kun alkoi taas syömään normaalisti.

Eka päivä takana, eikä nyt ihan hirveää ollut. Hassuinta kyllä oli kun menin nukkumaan. Kaikki ajatukset menivät ruokaan, tuli ihan Homer Simpson-fiilis :D
Sitte aamulla herätyskello soi ja havahduin suoraan unesta, jossa (yllätysyllätys) olin joillain kekkereillä mässäilemässä voileipäkakkua.

Paino prikulleen sama kuin eilen, mälsää. Ja juu, aion punnit itteni joka aamu, vaikka ei siinä sinäänsä ole järkeä. En vain kestäisi sitä viikon odotusta aina :D

Tämä on ihanaa yksinpuhelua, mutta ei voi minkään :)
Toka päivä takana, ei ollut edes kovinkaan rankka.
Tuli hassu energia-spurtti ja pyykkäsin, tiskasin, ripustin pyykit ja pesin vessan ihan huvikseen vain. Ja sen jälkeen vähän aikaa punnitsin että mennäkö lenkille vai katsonko mieluummin sarjoja. Ja olinkin jo ulkona ennenkuin ehdin päättää jäädä sisälle :D
Ja siis, en yleensä tee töitten jälkeen yhtään mitään, pitkin hampain voin tiskata vuoren pois, mutta en todellakaan yleensä tee noin montaa asiaa yhtenä päivänä. Ja lenkki oli eka varmaan pariin kuukauteen. Voisi sanoa että olen vähän ylpeä, ehkä saamattomuus ja laiskuus tästä vähenee :D Tuskin...

Nyt aamulla vihdoin se 0,5kg lasku, eli 60,3 :)

Mä aloitin kesällä ja lähtöpaino oli 171kg, marraskuun loppuun mennessä pudonnut 33kg, tuolloin tehtiin laihdutusleikkaus, nyt pudotus yhtensä 43kg.
Tosin mulla ei ollut tuota starttipakkausta vaan ihan pusseilla mentiin.

Kolmas päivä takana. Vähän alkaa motivaatio katoamaan, nyt tippui vain 0,1. No, kai sekin on jotain, ei ainakaan plussan puolelle :D

Ei mitään hurjia sivuvaikutuksia ole tullut (päänsärkyä, maha sekasin tms), hirveä nälkä vain koko ajan, mutta kai tämä tästä.

tsemppiä sulle. aloin itekkin miettämään että pitäiskö ruveta nutraamaan kun luin näitä juttuja. joskus oon vähän aikaa sitä tehnykin ja hyvin toimi kyllä kun alkujärkytyksestä selvis.
jotenkin vaan kauhistuttaa että pitäis työpaikalla alkaa jotain pussikeittoja lämmittelemään, hävettää :(

Tsemppiä teille painonpudottajille :)
Itselläni olisi myös hirveä hinku karistella raskauskiloja kovalla vauhdilla vaikkapa nutriletteja käyttämällä, mutta imetys rajoittaa. Eli nyt mennään ihan vaan terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla. Kyllähän sitenkin kiloja tippuu, vauhti on vaan t u s k a s t u t t a v a n hidasta.
Kiva lukea "yksinpuhelijan" kokemuksia :)

Lisää kokemuksia kenelläkään? Ajattelin myös aloittaa näillä laihdutuksen, tosin pudotettavaa on noin 30kg... Eli jatkossa täys elämäntaparemontti edessä.

Unohda kaikki pussikuurit yms. dieetit fja tee se elämäntaparemontti nyt heti. Toimii. Aloita pikkuhiljaa tekemällä muutoksia, ei kaikkia kerralla. Paino ei tipu vauhdilla, mutta tippuu ja pysyy pois. Nimim. kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä;25421693:
Kiva lukea "yksinpuhelijan" kokemuksia :)

:D Kiitti! Ja tsemppiä sinne :)

Nyt en oikein tiedä mitä kirjoittaa. 4 päivä takana. Alkaa helpottaa, nälkä on toki, mutta mässyhimot ym tuntuis vähentyvän (pepsimax auttaa). On vain kamalaa käydä vierailemassa porukoilla tai miesystävällä, kun on tottunut siihen että sieltä voi napata jotain pientä hyvää jääkaapista tai leipälaatikosta :D
Eilen pikkasen huijasin, ja nappasin porukoilta vähän paistettuja sieniä.

Mutta aamupaino oli oikein positiivinen, hypännyt ales 0,7kg yhessä vuorokaudessa. Motivaatio nousee taas :)

Viikonloppuna en käy täällä, joten jännityksellä odotan itsekkin maanantaita, tuleeko repsahdettua vai ei. Toivottavasti ei!

Viikonloppuna en käy täällä, joten jännityksellä odotan itsekkin maanantaita, tuleeko repsahdettua vai ei. Toivottavasti ei!

Huomenta taas :)
Oli kyllä aika mielenkiintoinen viikonloppu. Huomaa että on ollut tapana napostella kyllä ihan koko ajan. Tuli mentyä varmaa parikymmentä kertaa jääkaapille vain kääntymään takaisin, tuosta tavasta onkin nyt hyvä vähän parantua.
Eilen auton kanssa oli vähän ongelmia ja huomasin että ressiä oli aika hankala hallita näin pienillä kaloreilla, ois tehny mieli vain mennä nurkkaan pillittämään. Mutta ohimeneväähän tämä on!

Viikonloppuna en käynyt vaa´alla, joten aamulla oli aika jännittävää käydä. Ja oli iloinen yllätys :)
Alkupaino 60,7, BMI 22,03
Viikon jälkeen 58,3, BMI 21,16

Ihan jees minun mielestäni :) Harmi vaan, niin vaatteissa ei minusta mitenkään hirveästi tunnu, mutta ehkä se tapahtuu ns. jälkijunassa.

Lisäsin aamupillereihin rautaa ja b-vitamiinia nyt kun ei tule syötyä mitään lihaa. Niiden lisäksi on multi- ja c-vitamiini + kalkki.
Tässä vois samalla alkaa kasvissyöjäksi kun ei ole yhtään tehnyt mieli lihaa, kaikkea muuta kylläkin :D

Näin sitten viikko 2 pyörähtää käyntiin

Yhteistyössä