nutrilett

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
heissan

kuka on ollut nutrilett kuurilla, onnistuiko? paljonko meni kiloja pois ja tuliko takaisin?

siskon häät on elokuussa, olen kaaso ja pitäisi ainakin 10kg saada pois
vähempikin riittäis, ongelma on sellanen että en muista koskaan syödä saati vettä juoda se 1,5l illalla tulee sit hieman sipsiä tai karkki pussi syötyä

Sinuna jättäisin karkit ja sipsit pois, alkaisin syödä 5x päivässä ja terveellisesti. Myös liikuntaa pari kolme kertaa viikossa.

Itse joskus myös olen toivonut laihtuvani kepuli konsteilla, mutta ei ne toimi. Sitä paitsi nuo nutriletit on äärettömän pahoja! Ja miten sä niitä sen paremmin muistaisit syödä kuin salaattiakaan, joka on hyvää ja terveellistä?

jotenkin pitäisi muistaa syödä, yleensä vaan kun ruan muksuille oon tehny niin vauva vaatii huomiota tai jotain muuta niin unohtuu syöminen

just olin kuukauden karkkilakossa, liikunta en ehdi , mies on 3vuorotöissä joten oon pitkät päivät kotona yksin, mies tulee töistä, yleensä nukahtaa heti, kun lapset oon saanu sänkyihin ja vauvakin nukkuu niin en kehtaa miestä herättää jotta voisin lähteä lenkille

Pakkaat vauvan vaunuihin ja vedät tosi pitkän lenkin vaikka 3 kertaa viikossa. Ei sen liikunnan tarvitse aina tapahtua liikuntakeskuksessa. Jos tarvii lenkin aikana imettää, niin sitten vaan pysähdyt hetkeks ja tissi suuhun.
Noi nutrilet-kuurit on tarkoitettu lähinnä startiksi laihduttamiseen, eikä monen kuukauden ajaksi. Jos syöt pelkkiä ateriankorvikkeita ohjeen mukaan, niin sun energian saanti on max. 1000 kcal, eli se ei riitä edes pitämään perusaineenvaihduntaa yllä, saati sitten jos imetätä. Suosittelisin, että syöt 5 kertaa päivässä n. kolmen tunnin välein, jotta nälkä ei kertaakaan pääse kasvamaan hurjaksi. Yön ajan voit antaa vatsan levätä n. 10 tuntia.
Syö paljon salaatteja (ilman kastikkeita ja juustoja), marjoja, hedelmiä, ruisleipää, kaurapuuroa, kananmunan valkuaisia esim. paistettuna, kalkkunan fileitä, lohta, tonnikalaa ja käytä rasvan lähteenä öljyjä ja kevyt margariineja. Jos syöt liian vähän proteiinia, niin sulle käy niiin, että paino ehkä putoo, mutta se tapahtuu lihaskatabolian muodossa, eli kroppa on sitten kaikkea muuta kuin kiinteä... kysy jos jäi jotain epäselväksi ym....

mun anoppi oli tolla kuurilla 4kk ja pudotti 20kg mut se ei saanu käyttää kun pirtelöä ja liemiä. ja sit tietty kasviksia ja hedelmiä. nyt jatkaa ilman nutrilettia normi ruoka ja paljon liikuntaa ja painoa menny alas edelleen..

Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
mun anoppi oli tolla kuurilla 4kk ja pudotti 20kg mut se ei saanu käyttää kun pirtelöä ja liemiä. ja sit tietty kasviksia ja hedelmiä. nyt jatkaa ilman nutrilettia normi ruoka ja paljon liikuntaa ja painoa menny alas edelleen..

5 Kg kuukaudessa ei ole mikään mahdoton ihan syömällä oikeata ruokaa. Turha kiduttaa itseään.

Yhteistyössä