Nutrilett Quick Start 5-päivän dieetti, onko kellään kokemuksia tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihtuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse ostin ton 5päivän setin ja oli ihan turha, koska sisälsi mm. ihan kauheeta tomaatti- ja juustopastaa. Nyt oon vetäny patukoita, mansikka- ja suklaapirtelöitä kuukauden ja painoo lähteny 7kg. Välipalaks syön välillä omenan ja kahvia juon muutaman kupin päivässä maidolla ja lusikallisella sokeria.

Niin ja suosittelen alottaan! Mulla ainakin tuli motivaatioo kun paino alko tippua. Nyt oon alkanu syömään normiruokiakin, mut vehnä, sokeri yms. paska on jääny pois. Helpompi tehä elämän muutos, kun vierottaa ensin ittensä herkuista syömällä kuukauden pelkkää pirtelöö.

Pistänpä omankin kokemuksen tänne tosta 5 päivän dieetistä. Tuo tuli ostettua ihan kokeilun vuoksi, halusin nähdä, toimiiko oikeesti. Söin pelkästään tuon paketin aterioita, en syöny mitään kasviksia tai muuta vastaavaa lisäksi. Kahvia kyllä join pari mukillista päivässä :) Muuten join vain vettä. Ekat kaksi päivää oli ehkä inhottavimpia, mutta sitten näläntunne hävisi kuin pieru Saharaan. Ekoina päivinä helpotti, kun joi paljon vettä. Jaksoin myös jumpata joka päivä, tein ihan kunnon hikitreeniä ja pitkiä kävelylenkkejä. Tuon viiden päivän sisällä painoa lähti reilu 2 kiloa, mitä vähän ootinkin. Nyt jatkossa ajattelin korvata pari ateriaa päivässä noilla Nutrilettin pirtelöillä/patukoilla, muuten painottaa syömisiä kasviksiin ja jättää vehnätuotteita vähemmälle. Eli siis syödä terveellisesti :)

Tykkäsin paketista ja suosittelen, jos haluaa löytää jotain rytmiä ja itsehallintaa syömisiin. Kun tietää, että voi syödä vain tietyn, ennalta määrätyn määrän ruokaa päivässä, sitä oppii säännöstelemään ja syömään niin, ettei aterioiden välit veny pitkiksi, muuten sitä äityy ahmimaan, kun nälkä kasvaa liian suureksi. Toki tuollaisen vähäkalorisen syömispaketin voi kyhätä kasaan itsekin kasviskeitoista sun muista, mutta se vaatii enemmän asiaan perehtymistä. Jos haluaa päästä helpolla niinkuin minä, ostaa tuon paketin. Vajaa 30 egeä koko höskä, ei minun mielestä paha 5 päivän aterioista. Ja motivaatiota tuli, kun noin vähässä ajassa lähti kiloja (oli ne sitten mitä tahansa). Omasta mielestä tuo dieetti ei loppupeleissä ollut edes kovin paha, kun se näläntunne katosi jossain vaiheessa.

Mitä tulee noihin makuihin, niin se tomaattipasta oli musta ihan paskaa. Sitä olis voinu parantaa lisämausteilla, enpä tajunnu. Ne pirtelöt ja patukat oli taas ihan hyviä. Myös se päivällisen yhteyteen kuulunut vaniljavanukas oli hyvä. Vähän riippuu siitä, millaisista jutuista itse tykkää. Juustopasta menetteli ja kananmakuinen nuudelikeitto maistui hyvältä ns. pussikeitoksi. Toisaalta ehkä sitä arvostaa pienimpiäkin makuelämyksiä, kun on tuollaisella dieetillä.

Yhteistyössä