Mulla on ongelmana liian hyvä ruokahalu ja jatkuva naposteleminen. Painoakin on sitten päässyt kertymään ihan liikaa. Kolmessa vuodessa (ja kahden lapsen jälkeen) painoa on 25kg enemmän kuin koskaan aiemmin!!
Aloitin tiistaina nutrilett-kuurin, eli nyt on toinen päivä menossa. Tarkoituksena olisi jatkaa ensin näin kaksi viikkoa, ja sen jälkeen yrittää todellista ruokavalion muutosta!
Nyt on toinen päivä vasta menossa ja 1kg painoa jo tippunut(varmaan nesteitä).
Tuo 5-pussia mikä pitäisi päivässä syödä tuntuu aika paljolta. Eilen en saanut kuin sen 4-pussia menemään. Vaikuttaa varmaan se että en ole pelkällä pussi-vesi linjalla, vaan otan aamuisin suklaapirtelön, Päivällä kanakeittoa, johon pilkon vähän tomaattia,kurkkua, kukkakaalta ja purjoa. Iltapäivällä taas suklaa pirtelö ja illalla kanakaittoa kasvisten kanssa. Ja vettä menee varmaan 3litraa päivässä.
Mitä mieltä ootte tuleeko mulla liikaa kaloreita kun lisään nuita kasviksia keittoon?
Ja voiko sen viidennen pussin jättää pois?
Ois mukava lukea enemmänkin kokemuksia teiltä jotka olette käyttäneet tai jotka käyttävät parhaillaan tätä nutrilettiä!
Mistä ma'uista tykkäsitte? Tuo kanakeitto on hyvää kasvisten kanssa
mutta suklaapirtelö on mun mielestä ihan kauheeta. Väkisin pitää juoda ku kerran on ostettu! :$