Nutrilett 5 pv dieetti / erittäin lihavan laihdutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inaa

Vieras
Kukaan kokeillut?

MUn oli pakko aloittaa nyt aluksi näin tämä laihdutus koska olen sairaalloisen lihava. mitat 168 cm paino 114 kg tänään. Imetän edelleen mutta aloitan tästä päivästä lähtien antaa Nania 6 kk vanhalle vauvalle koska maito tulee varmasti loppumaan dietin aloitettua (tänään)

Harmittaa "näin" aikaisin lopettaa imetys mutta nyt on itsestä pidettävä huolta. Mua paljon lihoitti synnytyksen jälkeen pelkästään tuo imetys. Joka imetyksen jälkeen tuli aivan hirmeä nälkä/makeanhimo.

Kellään samanlaisia kokemusia? :)

Mun mielestä nuo kaikki ateriat on aivan hyvin alas meneviä. Ei tietenkään mitään herkkua mutta alas mennee. Laihtumista täällä halutaan ja silloin ei pidäkään herkutella.

*tomaattikeittoa juoden* :D

Joo mansikkapirtelöt ja suklaapirtelöt on hyviä :) sen tkia ostin nyt kokeiluun tuon 5 pv dietin et siinä on vaihtelua. Eikä mitään koko viikon juoda vain sitä mansikkapirtelöä koska sekin alkaa jossain aiheessa maistua samalta puulta :/

chef laihdutatko niillä vai muuten vaan kaapissa jotain ateriaa korvaamassa joskus?

isoäidille, en oikein pysty nyt laihduttamaan ihan kotiruolla, tämä 5 pv dieetti antaa enemmän mulle motivaatiota aloittaa tämä laihdutus. Ruoanvalmistuksessa menee paljon aikaa.. Tässä otat vaan aterian kaapista esiin.. SOpii ainakin näin aluksi mulle, pitäis sit kyl 5 pv päästä jatkaa itse tämä laihtuminen "omilla ruuilla" :D

Toivotaan nyt et ensin näin 5 pv aikana edes hiukan paino putoaisi sit saan entistä enemmän motivaatiota jatkaa.. Tätä on vaan niin vaikea aloittaa...

Joo mansikkapirtelöt ja suklaapirtelöt on hyviä :) sen tkia ostin nyt kokeiluun tuon 5 pv dietin et siinä on vaihtelua. Eikä mitään koko viikon juoda vain sitä mansikkapirtelöä koska sekin alkaa jossain aiheessa maistua samalta puulta :/

chef laihdutatko niillä vai muuten vaan kaapissa jotain ateriaa korvaamassa joskus?

Laihdutan kyllä, mutta en varsinaisesti niiden avulla. Ne on kaapissa vaan hätävarana korvaamassa tiukkaa paikkaa kun jääkaapissa ei ole mitään valmiina ja on hillitön nälkä.

Viimeksi popsin moisen noin viikko sitten, kun tuli aamupäivästä äkkilähtö liikenteeseen ja kotona olisin ollut vasta iltapäivällä. En koskaan syö aamuisin mitään, mutten toisaalta pärjää syömättä iltapäiväänkin, niin sheikkeriin oli äkkiä helppo heittää vesi, maito ja pulveri...ja eikun menoksi :)

Mä siis laitan siihen 1 dl vettä ja 1 dl maitoa...pelkällä vedellä se saattaisi olla liian vetistä mun makuuni. Ei se desi rasvatonta maitoa tuo siihen kun muistaaksemni 66 kaloria, eikä mun diettini ole siitä kiinni :)

Tarkoitus on sitä maidon määrää hiljalleen vähentää (alkuun tein sen kokonaan maitoon) ja ehkä se joku päivä jää kokonaan pois. Tai sitten ei...kun se on nut justiinsa hyvää, eikä se 66 kaloria tosiaan mun diettiäni kaada :)

Paljonko tommonen 5päivän dietti pudottaa painoa?Onko se pelkkää nestettä mikä lähtee eli pitääkö juosta vessassa kokoajan?
Mä voisin kokeilla kans antamaan alkusysäyksen ns. terveelliselle laihduttamiselle...

Mä ostin joskus vuosi sitten semmoisen startti-paketin ja totsein, että olen mielummin syömättä kuin yritän niellä niitä. Ihan hirveetä moskaa :X

Nyt olen aloittanut ruoka-annoste pienentämisellä (enkä santsaa vaikka olis kuinka hyvää) ja herkut pyrkinyt minimoimaan kerta / viikko. Lisäksi reipasta lenkkeilyä joka ilta.

Chef: musta ne nutriletin mansikkapirtelöt maistuu jauholle.
Allevon on parempia

Koostumus on hieman jauhoinen, mutta mulle tulee siitä jotenkin sellainen kuohkea, maitomainen ja turpoava mieleen, jos sitä kuvailisin. Ja se mansikan maku :D

Sen ehkä sitten tekee tuo maito ja se, että annan kunnolla turvota ennen kuin heitän sen huiviini...ja ravistan kunnolla. Mutta kyllä on hyvää!

Voisin kyllä ostaa Allevoa seuraavaksi ja testata sitä :)

Onko Allevolla suklaan makuisena tuota ja onko se hyvää?

[QUOTE="vieras";25694165]Paljonko tommonen 5päivän dietti pudottaa painoa?Onko se pelkkää nestettä mikä lähtee eli pitääkö juosta vessassa kokoajan?
Mä voisin kokeilla kans antamaan alkusysäyksen ns. terveelliselle laihduttamiselle...[/QUOTE]

No ei siinä viidessä päivässä ehdi millään dietillä saada muuta kuin ne nesteet pois. Mutta kummasti se tsemppaa, kun vaakaan piirtyy miinusta :)

Cheh: löytyy suklaisena.kandee tsekata netanttilan kassitarjous allevolta.se couscousia sisältävä keitto on hyvää

Huomaa et hanskat kädessä htc:llä tuli täpitettyä..
NetAnttila - Allevo Urheilukassi sisältöineen | Luontaistuotteet

aika hyvä :) 2vk:ssa tosin josta sairastelin sitten niin mulla tais lähte 3kg pois eli jos jaksaa täyspainosesti niin kyllä se wörkkii.
Mut siis toi on niinku vinkiks muillekkin et suosittelen :) Erityisesti toi mustikka mansikka smoothie on hyvää ku antaa vaikka puol tuntia tekeytyä jääkaapissa

turhaa tuollaiset 5päivän nutraukset. 5 viikkoa antaa jo jonkunlaisen startin. 5 päivää ei vie moneksi päiväksi ketoosiin, suurin osa pudotuksesta pelkkää nesttettä. 5-8vkoa pirtelöillä ja rupeaa motivoimaan.

Huomaa et hanskat kädessä htc:llä tuli täpitettyä..
NetAnttila - Allevo Urheilukassi sisältöineen | Luontaistuotteet

aika hyvä :) 2vk:ssa tosin josta sairastelin sitten niin mulla tais lähte 3kg pois eli jos jaksaa täyspainosesti niin kyllä se wörkkii.
Mut siis toi on niinku vinkiks muillekkin et suosittelen :) Erityisesti toi mustikka mansikka smoothie on hyvää ku antaa vaikka puol tuntia tekeytyä jääkaapissa

On kyllä niin helvetin ruma kassi, etten tuollaisen kanssa kehtais missään kulkea :D :D :D

Mies on luvannut ostaa mulle Davidin vaaleanpunaisen treenikassin ja mä pyysin pinkkikorkkista sheikkeriä, joten niitä tässä nyt odottelen :)

Mutta meinaan kyllä maistaa noitakin pirtelöitä, kun seuraavaksi niitä olen vailla :)

Olen jo senvertaa paljon pudottanut, etten saa parissa viikossa kolmea kiloa pois, mutta eipä tässä nyt enää kiirus olekaan. Nyt aletaan olemaan niissä lukemissa joissa on hyvä olla. Toki vielä vähän pidää pois saada, muttei enää ole kiirus :)

turhaa tuollaiset 5päivän nutraukset. 5 viikkoa antaa jo jonkunlaisen startin. 5 päivää ei vie moneksi päiväksi ketoosiin, suurin osa pudotuksesta pelkkää nesttettä. 5-8vkoa pirtelöillä ja rupeaa motivoimaan.

No kyllähän se 5 päivääkin jo motivoi. Mulle henk. koht. 2-3 ekaa päivää on ihan tuskaa. Mutta kun ne on selätetty, muuttuu homma helpommaksi. Ja siinä kohtaa vaaka alkaa jo näyttämään miinusta, mikä tsemppaa lisää.

Mä en 5-8 viikkoa jaksaisi puputtaa pelkkiä litkuja...repsahtaisin ja lopettaisin koko homman ekan viikon jälkeen.

Millaista ruokavaliota olet tähän saakka pitänyt? Vaikuttaisi, että jotain on ollut pielessä, kun imetyksen jälkeen on tullut nälkä ja makeanhimo vai oletko tarkoituksella syönyt niukastii. Itse olen imettänyt paljon ja pitkään. Kaksosia imettäessä tykkäsin kyllä tosi paljon kermajäätelöstä, kermajugustista ja maitosuklaasta ja niitä tuli syötyä reilusti. Paino pysyi siitä huolimatta ennallaan. Olisiko nykyinen ruokavaliosi liian rasvaton, minkä vuoksi makeanhimo pääsee iskemään.

No kyllähän se 5 päivääkin jo motivoi. Mulle henk. koht. 2-3 ekaa päivää on ihan tuskaa. Mutta kun ne on selätetty, muuttuu homma helpommaksi. Ja siinä kohtaa vaaka alkaa jo näyttämään miinusta, mikä tsemppaa lisää.

Mä en 5-8 viikkoa jaksaisi puputtaa pelkkiä litkuja...repsahtaisin ja lopettaisin koko homman ekan viikon jälkeen.

joo, mutta kun 5päivän jälkeen rupeaa syömään, niin sen vertainen painonpudotus tulee lähes kaikki takaisin. Ketoosista tullessa hiilarivarastojen täyttyminen tekee ainakin itsellä noin 3kg plussaa ja 5päivässä ei hirveesti enempää pois saa.

joo, mutta kun 5päivän jälkeen rupeaa syömään, niin sen vertainen painonpudotus tulee lähes kaikki takaisin. Ketoosista tullessa hiilarivarastojen täyttyminen tekee ainakin itsellä noin 3kg plussaa ja 5päivässä ei hirveesti enempää pois saa.

Jos rupeaa syömään kohtuullisesti, ei ne nesteet palaa. Toki jos vetää hiilarimätöt, niin palaa, mutta jos ei, ne pysyy poissa.

Yhteistyössä