Nutrilett 5-päivän dieetti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nutrilett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nutrilett

Vieras
Onko kukaan ollut tällaisella Nutriletin 5-päivän dietillä? Kokemuksia kaipailisin? Kuinka keventelitte ennen aloitusta? Millaista jaksaminen oli kuurin aikana? Itsellä suht raskas fyysinen työ, joten tuo jaksaminen, oireilut (päänsärky yms.) kuurin aikana hieman arveluttaa... Kaikenlaiset kokemukset tervetulleita.

Itselläni alkaa tuo 5 päivän dieetti huomenna. Tämän viikon olen ollut isompia mässäilemättä, syönyt kohtuudella niin että ei ole nälkä mutta ei ähkykään.
Omalla tavallaan kauhulla odotan huomista, tuossa kun oli välipaloina liemiä. Ja minä kun en ole yhtään liemen ystävä. :D
Mutta kyllä sen 5 päivää kestää vaikka päällään seisten. Tästä on sitten tarkoitus jatkaa samaan tyyliin, ja jatkan lounaana jotain nutrilett-tavaraa. :)

Mahtaakohan tää 5-päivän dieetti sopiakaan mulle, kun nuo pirtelöt ja pastat tehdään maitoon? Mä, kun oon laktoosikko, enkä oo maitoa käyttänyt moneen vuoteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mahtaakohan tää 5-päivän dieetti sopiakaan mulle, kun nuo pirtelöt ja pastat tehdään maitoon? Mä, kun oon laktoosikko, enkä oo maitoa käyttänyt moneen vuoteen.

mun ymmärtääkseni noissa on laktoosia ainakin jonkin verran.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin no, jokaisessa patukassa ja liemessäkin on maitoa (ainakin pakkausselostuksen mukaan ), joten en sitten tiedä.

Yhteistyössä