Nutriletilla laihduttaneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kalamama

Aktiivinen jäsen
17.02.2006
1 874
1
36
Kuinka paljon on mahdollista laihtua esim. viikossa, jos syö pelkkiä pirtelöitä? Siis sen 5pss/pvä?
Olis kiva saada laihdutukseen kunnon startti, nyt tuntuis olevan motivaatiotakin.. Entä mistä olette löytäneet halvimmalla? Joku sanoi että Tokmannilta/Tarjoustalosta, onko näin?
Kiitos! :wave:

Mä taisin saada pari kiloo viikossa pois. Se oli kiva startti. Sen viikon jälkeen korvasin niillä vain joitakin aterioita sillon tällön ja kuukauden saldo tais olla - 5 kiloo. Pääsin tavotteeseenii ja ne kilot on kyllä pysynykkin poissa :)

Mä kokeilin, mutta ei musta ollu siihen. Ihan järkky päänsärky koko ajan, tuntu että kuolee nälkään vaikka just olis vetäny sitä litkua, tosi vetämätön olo, liikkua en jaksanu, nukuin huonosti, vatsa kuralla... Ei ollu sen arvoista, 2 päivää kokeilin. Sitten jatkoin 1-3 pussia päivässä ja salaatteja lisäksi ja se oli ihan jees, ei tietenkään yhtä tehokasta mutta ah-niin paljon miellyttävämpää!

joo, mä ajattelin kokeilla silleen että söis ensin edes pari päivää pelkästään niitä pusseja että sais vatsalaukkua kutistettua pikkasen, siiten jatkaa niin että salaattia lisäksi ja ehkä ruisleipää että sais jotain purrakin :kieh: Onko ok 3pss/pvä + pari salaattiateriaa? Ilman kastikkeita siis, ja ihan kasvislinjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
joo, mä ajattelin kokeilla silleen että söis ensin edes pari päivää pelkästään niitä pusseja että sais vatsalaukkua kutistettua pikkasen, siiten jatkaa niin että salaattia lisäksi ja ehkä ruisleipää että sais jotain purrakin :kieh: Onko ok 3pss/pvä + pari salaattiateriaa? Ilman kastikkeita siis, ja ihan kasvislinjalla.

No sehän on ihan puhtaasti siitä kiinni että mitä nykyään syöt. Kyllähän sitä laihtuu, jos vähentää ruokamäärää radikaalisti.

Mä itse söin esim. aamupalan, välipalan ja iltaruuan pussikeittoa ja lounaalla ja iltapalaksi salaattia ja ihan siis ruokaakin, eli jotain tonnikalaa tai savukalaa, taco-maustettua jauhelihaa tms. sen salaatin kanssa. Määrähän se ratkaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

No sehän on ihan puhtaasti siitä kiinni että mitä nykyään syöt. Kyllähän sitä laihtuu, jos vähentää ruokamäärää radikaalisti.

Mä itse söin esim. aamupalan, välipalan ja iltaruuan pussikeittoa ja lounaalla ja iltapalaksi salaattia ja ihan siis ruokaakin, eli jotain tonnikalaa tai savukalaa, taco-maustettua jauhelihaa tms. sen salaatin kanssa. Määrähän se ratkaisee.

Kauanko olit dietillä ja paljonko läksi kiloja? Täys-nutrissa on kai rajana 2vkoa, mutta osittaisellahan voi jatkaa kai vaikka loppuelämänsä.. Jos nyt jaksais kuukauden rajoittaa syömistä ja totuttelis samalla terveellisempään elämään.

Kauanko olit dietillä ja paljonko läksi kiloja? Täys-nutrissa on kai rajana 2vkoa, mutta osittaisellahan voi jatkaa kai vaikka loppuelämänsä.. Jos nyt jaksais kuukauden rajoittaa syömistä ja totuttelis samalla terveellisempään elämään.

2 viikossa 1,5 kiloa, jatkuu edelleen juhannuksen jälkeen...
:ashamed:

Mun mielestä siinä paketissa oli että 1-3 viikkoa voi syödä pelkkiä niitä litkuja, mutta mulla ei ainakaan motivaatio riittäny. Ajattelin nyt että korvaan noilla jatkossa sen 1-2 ateriaa päivässä eli otan töihin pikaruuaksi mukaan ja pyrin muuten palaamaan karppaamisen pariin, sillä lähti viime vuonna yli kymmenen kiloa reilussa puolessa vuodessa ja se oli mun juttu. Harmi vaan kun aloin lipsua. :ashamed: :/

Yhteistyössä