nutrilet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jäsen
15.08.2005
625
0
16
Ostin tuossa yhden paketin nutriletteja ja nyt tuli teille kysymys..miten te ravistatte sen jauheen veteen? Ei satu olemaan kannellista mukia ja hankalaa on pulloon se kaataa..antakaa vinkkiä,pliis että pääsen helpoiten alkuun. Tavoite n.7kg.
Oletteko saaneet nutriletilla miten hyvin painoa pois ja miten nopeasti?

Itse ostanut apteekista sekottimen, taitaa nykyään saada jo kaupasta.
Itse joskus laihduttanut sillä eka 15 kiloa 3kk, mutta silloin kävin pyörällä töissä ja tein raskasta työtä.
Enään ei voi käyttää ku sairaus estää, mut itse aina pitänyt hyvänä apuna tuota.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 15:21 Liz81 kirjoitti:
Itse ostanut apteekista sekottimen, taitaa nykyään saada jo kaupasta.
Itse joskus laihduttanut sillä eka 15 kiloa 3kk, mutta silloin kävin pyörällä töissä ja tein raskasta työtä.
Enään ei voi käyttää ku sairaus estää, mut itse aina pitänyt hyvänä apuna tuota.
Pitääpäs katsoa kaupasta sitä sekoitinta! Kiitos!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 15:18 mä kirjoitti:
Ostin tuossa yhden paketin nutriletteja ja nyt tuli teille kysymys..miten te ravistatte sen jauheen veteen? Ei satu olemaan kannellista mukia ja hankalaa on pulloon se kaataa..antakaa vinkkiä,pliis että pääsen helpoiten alkuun. Tavoite n.7kg.
mä laitoin korkeeseen lasiin ja sekoitin haarukalla ja hynin sekoittui. =)
kyllä taisi jokunen kilo pudota mutta otin vain yhen päivässä,aluksi tosin sen 5 päivässä mutta alkoi niin pahasti tökkimään..suosittelen ruokavalion täysremonttia koska noi dieetit on mitä on...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 09:08 voiitku pihalla kirjoitti:
\
kyllä taisi jokunen kilo pudota mutta otin vain yhen päivässä,aluksi tosin sen 5 päivässä mutta alkoi niin pahasti tökkimään..suosittelen ruokavalion täysremonttia koska noi dieetit on mitä on...
Mulla on nyt pudonnut paino 1.5kg.Pitää tosiaan tän kuurin jälkeen pitää painosta huoli katsomalla mitä suuhunsa laittaa.Enemmän kasviksia!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 11:32 mä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 09:08 voiitku pihalla kirjoitti:
\
Mulla on nyt pudonnut paino 1.5kg.Pitää tosiaan tän kuurin jälkeen pitää painosta huoli katsomalla mitä suuhunsa laittaa.Enemmän kasviksia!
en kiellä etteikö ne jollakin muulla toimi mulla ei, mulla autto vain täysremppa ruokailutottumuksiin ...onnea vähentyneistä kiloista :flower:

Yhteistyössä