nussiiko vanhemmat miehet hyvin

  • Viestiketjun aloittaja panettaa
  • Ensimmäinen viesti
juu
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
onko 40 vuotias vanhempi mies? :whistle:
samaa mietin..? :whistle:

mut juu, vähän tapauskohtaista ;) Kokeilemallahan se selviää. =)
Vanhemmat miehet ei noin yleensä enää oo pelkästään siinä omassa nautinnossa kiinni. :p
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina17:
Joo itellä 52 v ja voi panna paljaalla kun ei oo tauteja.
Parempi tiina kun tyydyt omanikäisiis kun näytät olevan vielä alaikäinenkin.. ja mitä tulee sukupuolitauteihin niin onhan vanhemmilla miehillä ollut enenmän aikaa hankkia niitä.. :whistle:
 
Mies 35v
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina17:
Joo itellä 52 v ja voi panna paljaalla kun ei oo tauteja.
Parempi tiina kun tyydyt omanikäisiis kun näytät olevan vielä alaikäinenkin.. ja mitä tulee sukupuolitauteihin niin onhan vanhemmilla miehillä ollut enenmän aikaa hankkia niitä.. :whistle:
16 vuotiasta saa lain mukaan panna
 
25- oli kyllä tosi nami ylläri, ku tapasin ja päätin kokeilla miltä tuntuu..ite olin 31 ja ennen ollu kaikki vanhempia tai yks 28 mut se tuli niin aikasin, et enpä tiie sanoo oliko sit hyvä vai ei ku ei ehtiny ite mukaan ollenkaan
 
Tiina17
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina17:
Joo itellä 52 v ja voi panna paljaalla kun ei oo tauteja.
Parempi tiina kun tyydyt omanikäisiis kun näytät olevan vielä alaikäinenkin.. ja mitä tulee sukupuolitauteihin niin onhan vanhemmilla miehillä ollut enenmän aikaa hankkia niitä.. :whistle:
Mun 52v kestää pitkään ja on romanttinen eikä oo tauteja ku se ei juokse hutsujen perässä.
 
vierailija
Kyllä me nussitaan loistavasti
Minulla on 33 v nuorempi salarakas joka sattuu itsekin olemaan 33 v
Hän on oikeastaan munahaukka ja haltioissaan kyydistä jota hän saa minulta
Meillä on aivan mahtavaa menoa kammarissa ja muutenkin missä vaan voidaan tavata ja jutellakin
 

Yhteistyössä