nushape

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ootsä muuten kokeillut niitä? Tuliko niistä sivuvaikutuksia, tai vaikuttiko muuten mitenkään ts. putosiko paino?

Mä palautin, kun hoksasin että niitä pitää sitten tilata jatkossakin koko ajan ja hinta on kauhea. Asiakaspalvelun puh. nro on 0200-15100, se firma on anuform.
 
vieras
En ole kokeillut, viellä... meinasin kokeilla tuon paketin mutta lopetan tilauksen... kokeilin tuota numeroa mutta ei toimi :/ s-postia olen laittanut sinne mutta mitään ei ole takasin päin luulunut :/
 
vieras
En meinannut maksaa mitään muuta laska kun vaan tän yhden missä on nuo postikulut. Paketteja en ota vastaan enkä maksa mitään.. tyhmä olin kun tilasin, kun ei edes saa yhteyttä keneenkään. liekkö tuo s.postikaan oikea.
 
Mä soitin numeroon ihan tuollaisenaan, ilman mitään + tms, kun olin laittanut asiakaspalautuksena paketit takas, ja niitä silti karhuttiin. Asia selvisikin.
Mutta olethan nyt hoitanut jo oman osuutesi, kun kerran peruit s.postilla jatkopaketit, jos niitä vielä tunkee, niin laita takaisin, ja mukaan viesti, että haluat lopettaa tilaukset.
 
vieras
Soitin laskussa olevaan Gothian mumeroon ja tuumasi täti siellä että siel on linjat katkolla.. iltapäivällä saattaa saada uudelleen yhteyttä. jep jep.. silloin yhritän uudelleen. mutta kaikki s postit on tallessa et on näyttöä että olen peruuttanut paketit jos jotain tulee. mutta joo palautan kaikki mitä sieltä viellä tulee. kiitoksia kuitenkin avusta :)
 

Yhteistyössä