Kyllä Tarja tietää mistä puhuu.Olen itse 50 täyttänyt mies ja tässä syksyllä olin Ikaalisten kylpylässä jossa eräs nuori noin 25 nainen heittäytyi tuttavalliseksi ja sanoikin sitten että hän haluaisi kokea vanhempaa miestä.
Menimme huoneeseen ja pitkänkaavan mukaan tehtyjen esileikkijen jälkeen kunnon lähes puolentunnin panot johon kuuluu tietenkin pimpim huolellinen nuoleminen ennen ja jälkeen nainnin.
Sanoipa tyttö lähtiessään että "",tulipa käytyä taivaan portilla ensikerran elämässä oikein kunnolla¤,Kyllä vanha osaa oli se sitten mies tai nainen se vain on niin että rakastelu on vaihtokauppaa jossa kilpaillaan toiselle antamisesta eikä hätäillä oman orkun kanssa(miehet) vaan odotetaan ja kuulostellaan että nainen on saapunut superkiiman portilla,sen näkee siitä kun nuolee pillua niin peräaukko alkaa pumpata kuin kuoleman hädässä ja reidet värisee kuin viulun kielet.
Samanlaisia nainteja olen kokenut myös aikuisten (50 -60 )naisten kanssa ja he osaavatkin vasta ANTAA että päälaessa tuntuu.
Parasta on kun nainen ottaa hyvin varovasti vasta lauenneen herkän kullin suuhuhsa ja hellästi imeskerlemällä ja kielellä hyväilemällä herättää sen uudelleen henkiin.