Ei sattuis olemaan satu?Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:oli 35 kun yhdeksäs syntyi
Minä olin kai 24v kun minulla oli jo neljä lasta.Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Ite tiiän 23v naisen jolla neljä lasta.
Voi kamala. Onko ollenkaan ehtinyt käymään kouluja tai olemaan töissä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:24 jolla on 5 lasta.
Mä pistän paremmaksi, tunnen naisen jolla yhdeksännen laskettu aika kuukauden päästä ja on nyt 32Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ei sattuis olemaan satu?Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:oli 35 kun yhdeksäs syntyi
On ehtinyt hankkia ammatin ennen lapsia, on ollut pieniä pätkiä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Voi kamala. Onko ollenkaan ehtinyt käymään kouluja tai olemaan töissä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:24 jolla on 5 lasta.
Niin hui! on sitten jäänyt ne elämän TÄRKEIMMÄT JA MERKITTÄVIMMÄT ASIAT vallan kokematta jos näin päässyt käymään!Alkuperäinen kirjoittaja hui:Voi kamala. Onko ollenkaan ehtinyt käymään kouluja tai olemaan töissä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:24 jolla on 5 lasta.
Minun mummu oli 35 kun kymmenes syntyi, ja neljä lasta hänellä oli 23-vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiheen vierastä, mutta mummoni oli 33v. kun kymmenes syntyi ja ei yksiäkään kaksosia. Nykyisin tunnen erään äidin , joka on ehkä n.30v. ja hänellä on kahdeksan lasta.